Wanneer mijn laptop voor een langere tijd in slaapstand is +- 30 min of meer en ik wil deze uit slaapstand halen dan start de laptop wel wel gewoon maar het beeldscherm blijft soms zwart. Ik merk dat de laptop voor de rest normaal werkt want in kan gewoon nog inloggen op het account en dan hoor ik het inlog geluid, maar het scherm blijft zwart.
Ik moet de laptop uit zetten (door de aan knop een paar seconden in te houden) en dan weer aan om het beeld terug te krijgen.
Ik kan nergens concrete informatie vinden wat dit probleem kan veroorzaken en hoop dus dat iemand hier er meer over weet.
Specificaties van de laptop:
- Dell Studio 1749 uit 2010.
- Windows 7 64-bit.
- Intel i5 540M CPU.
- SSD als bootschijf.
- HDD als tweede schijf.
- 8GB Corsair ram.
Edit:
Het rare is dat het min of meer willekeurig gebeurt. Als hij kort in slaapstand is geweest gebeurt het meestal niet, maar als hij langer in slaapstand heeft gestaan gebeurt het vaker maar ook niet altijd. Heb de laptop net bijv 45. in slaapstand gelaten en het werkte wel toen hij eruit kwam. Terwijl het gister na een uur slaapstand niet werkte.
Ik moet de laptop uit zetten (door de aan knop een paar seconden in te houden) en dan weer aan om het beeld terug te krijgen.
Ik kan nergens concrete informatie vinden wat dit probleem kan veroorzaken en hoop dus dat iemand hier er meer over weet.
Specificaties van de laptop:
- Dell Studio 1749 uit 2010.
- Windows 7 64-bit.
- Intel i5 540M CPU.
- SSD als bootschijf.
- HDD als tweede schijf.
- 8GB Corsair ram.
Edit:
Het rare is dat het min of meer willekeurig gebeurt. Als hij kort in slaapstand is geweest gebeurt het meestal niet, maar als hij langer in slaapstand heeft gestaan gebeurt het vaker maar ook niet altijd. Heb de laptop net bijv 45. in slaapstand gelaten en het werkte wel toen hij eruit kwam. Terwijl het gister na een uur slaapstand niet werkte.
[ Voor 19% gewijzigd door Meessen op 10-12-2011 17:30 ]