Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel54
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-06 11:36
Beste,
Ik zou graag een smarthphone kopen na nieuwjaar (de maandag erna al) maar ik vraag me af of ik de nexus prime zou kopen of toch beter zou wachten op een andere (betere) smarthphone van een andere gsmboer. De prijs mag wel niet boven de 600 euro komen. En moet ook zeker voor maart in de winkelrekken liggen. Voor de rest wil ik een beetje een gelijkwaardige gsm aan de nexus prime (beter mag altijd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timons106
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:07
Als je de Nexus Prime wilt, dan moet je niet wachten natuurlijk, de Nexus Prime is een prima toestel (nouja, jammer genoeg zit er Android op, maar dat terzijde ;)).
Andere telefoons die ik je kan aanraden zijn de Nokia Lumia 800, Samsung Omnia W, de iPhone of de HTC Titan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel54
Ik ben juist zeer grote fan van android, Ik heb nu een ipod touch maar ik vind dat dat toch wel dat je niet alles uit het apparaat kunt halen met ios. Windows phone zijn zeer mooie toestellen maar ik speel graag veel spelletjes en pruts graag met men toestel en dat kan je er niet zo goed me (vooral het laatste).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timons106
Voor spelletjes spelen moet je juist niet naar Android (mijn mening), maar inderdaad als je wilt prutsen met je toestel is Android wel leuk, maar met WP7 valt ook aardig te prutsen na een "Jailbreak".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 21:59

Mavamaarten

Omdat het kan!

Timons106 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 19:37:
Als je de Nexus Prime wilt, dan moet je niet wachten natuurlijk, de Nexus Prime is een prima toestel (nouja, jammer genoeg zit er Android op, maar dat terzijde ;)).
Andere telefoons die ik je kan aanraden zijn de Nokia Lumia 800, Samsung Omnia W, de iPhone of de HTC Titan.
Haha Android een nadeel? Je bent nie goed wijs man, welk OS vind jij dan superieur?

Maar eff ontopic: 600 euro voor een smartphone is echt veel hoor. Je kan even goed voor 400 euro een goeie smartphone kopen en er een snelle custom rom opzetten. Veel performanceverschil zul je niet merken.
Timons106 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 19:55:
Voor spelletjes spelen moet je juist niet naar Android (mijn mening), maar inderdaad als je wilt prutsen met je toestel is Android wel leuk, maar met WP7 valt ook aardig te prutsen na een "Jailbreak".
Laat me raden, jij hebt nog nooit een android toestel aangeraakt?
Zo goed als elk (goed) spel dat op iOS draait draait ook op android. Er zijn er trouwens een hele hoop voor android en niet voor iOS.

[ Voor 27% gewijzigd door Mavamaarten op 09-12-2011 19:58 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel54
Ik ben een beetje specgeil en ik vind dat 720P scherm echt een must. Ik heb 2 maand staan wachten voor een nieuwe gsm om dat scherm zeker te kunnen hebben
Mavamaarten schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 19:56:
[...]

Haha Android een nadeel? Je bent nie goed wijs man, welk OS vind jij dan superieur?

Maar eff ontopic: 600 euro voor een smartphone is echt veel hoor. Je kan even goed voor 400 euro een goeie smartphone kopen en er een snelle custom rom opzetten. Veel performanceverschil zul je niet merken.

[...]

Zo goed als elk (goed) spel dat op iOS draait draait ook op android. Er zijn er trouwens een hele hoop voor android en niet voor iOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timons106
Mavamaarten schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 19:56:
[...]

[...]

Ik heb zelf (jammer genoeg) een Android toestel, en ik ben er zeer zeker niet over te spreken, ik ga dan ook zeer binnenkort een Nokia Lumia 800 of Samsung Omnia W halen :).
Maar dit is natuurlijk alleen mijn mening, ik vind Android met het scrollen etc. altijd zo traag en het interface vind ik ook niet mooi :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timons106 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 20:03:
[...]

Ik heb zelf (jammer genoeg) een Android toestel, en ik ben er zeer zeker niet over te spreken, ik ga dan ook zeer binnenkort een Nokia Lumia 800 of Samsung Omnia W halen :).
Maar dit is natuurlijk alleen mijn mening, ik vind Android met het scrollen etc. altijd zo traag en het interface vind ik ook niet mooi :).
Je avatar verraadt ook niet dat je objectief bent :)
Welk toestel heb je als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 21:59

Mavamaarten

Omdat het kan!

Timons106 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 20:03:
[...]
Ik ben ook echt geinteresseerd in het toestel dat jij hebt. Ik heb hier een 2 jaar oude HTC Legend met een dikke custom rom erop en overclocked. Hijs klein, maar ik ben echt totaal weg van wat je ermee kan tegenover andere phones, voor toch een klein prijsje (rond de 200 nu).

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timons106
Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 20:08:
[...]

Je avatar verraadt ook niet dat je objectief bent :)
Welk toestel heb je als ik vragen mag?
Haha ik ben zeker niet voor Appel hoor, dat vond ik gewoon een leuke foto :D.
Ik heb momenteel een Galaxy Y Pro, ik weet het, niet het beste toestel, maar veel vrienden hebben ook een Android, en ik vind het gewoon een verouderd en traag interface :). Ik ben echt niet voor één merk ofzo hoor, wel vind ik WP7 en Nokia een spetterende combo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timons106 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 20:09:
[...]

Haha ik ben zeker niet voor Appel hoor, dat vond ik gewoon een leuke foto :D.
Ik heb momenteel een Galaxy Y Pro, ik weet het, niet het beste toestel, maar veel vrienden hebben ook een Android, en ik vind het gewoon een verouderd en traag interface :). Ik ben echt niet voor één merk ofzo hoor, wel vind ik WP7 en Nokia een spetterende combo!
Oh oke, schijn bedriegt soms xd
Dat is inderdaad ook qua hardware niet representatief voor Android.
Dat WP7 en Nokia prachtig is ben ik zeker met je eens, zou mijn toestel daarvoor best willen inruilen (S II) maar dat doe ik niet omdat ik het open karakter ga missen:)
Toch merk ik juist in mijn omgeving dat iedereen overstapt op Android en zelfs de goedkope Galaxy's vind ik redelijk goed lopen.
HTC's zijn daarintegen pure rotzooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timons106
Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 20:13:
[...]

Oh oke, schijn bedriegt soms xd
Dat is inderdaad ook qua hardware niet representatief voor Android.
Dat WP7 en Nokia prachtig is ben ik zeker met je eens, zou mijn toestel daarvoor best willen inruilen (S II) maar dat doe ik niet omdat ik het open karakter ga missen:)
Toch merk ik juist in mijn omgeving dat iedereen overstapt op Android en zelfs de goedkope Galaxy's vind ik redelijk goed lopen.
HTC's zijn daarintegen pure rotzooi.
Dat is nou juist het probleem :P. Je hebt hoge specs nodig om Android lekker te laten draaien, dat vind ik echt jammer :(. Het wordt tijd dat ze Android gaan herschrijven naar mijn idee :).
Maar ik moet zeggen dat de SGS II opzich wel een goed apparaat is, maar nog steeds scrollt hij niet zo smooth als een iOS of WP7 apparaat, en de interface van iOS en Android is zo verouderd...
Maar dit is natuurlijk allemaal mening :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timons106 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 20:20:
[...]

Dat is nou juist het probleem :P. Je hebt hoge specs nodig om Android lekker te laten draaien, dat vind ik echt jammer :(. Het wordt tijd dat ze Android gaan herschrijven naar mijn idee :).
Maar ik moet zeggen dat de SGS II opzich wel een goed apparaat is, maar nog steeds scrollt hij niet zo smooth als een iOS of WP7 apparaat, en de interface van iOS en Android is zo verouderd...
Maar dit is natuurlijk allemaal mening :).
Met jou kan ik praten.
Jammer genoeg heb je gelijk.
Behalve op 1 punt, hij scrollt veel smoother als een iPhone.
De interface is idd niet meer vernieuwend.
Maar ik snap dat wel,marktaandeel gevestigd en heeeeel veel mensen vinden een Windows XP>Vista al verschrikkelijk en niet meer te volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel54
Windows xp hier nog altijd. Maar we dwalen redelijk af. Zou ik nu best wachten op een nieuwer model uit een andere smarthphone keuken dan samsung/google of gewoon dat nexus prime'tje kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timons106
miel54 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 20:26:
Windows xp hier nog altijd. Maar we dwalen redelijk af. Zou ik nu best wachten op een nieuwer model uit een andere smarthphone keuken dan samsung/google of gewoon dat nexus prime'tje kopen
Neem de Nexus Prime als je een goed toestel wilt dat updates zal blijven ontvangen (het draait stock Android).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel54
Zal ik doen. Dankje voor je advies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timons106
miel54 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 20:43:
Zal ik doen. Dankje voor je advies
Geen probleem ;).
Veel succes met je (toekomstige) toestel verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel54
Dankjewel zal er ook proberen een reviewtje en zo mee te maken enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topics waarin bevestiging gezocht wordt voor een bepaald product zijn niet gewenst op GoT. Om deze reden ben ik genoodzaakt dit topic te sluiten. Mocht je rond de jaarwisseling nog twijfelen, kijk dan tegen die tijd in de toesteltopics van de apparaten waarover je twijfelt. daar kan je al je vragen kwijt.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.