Youtube gameplay uploading in games

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben fan geworden van mijn gameplay momenten te uploaden op mijn Youtube account.
Ik doe dit al in Call of Duty games.

Zijn er meer games waarmee dit kan op de Xbox 360?
En welke games met deze functie komen eraan?

BVB dank. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je het echt leuk vindt moet je misschien eens kijken naar een HD opname apparaat of kaart voor in je pc. Bij de weinige games waar het kan is het namelijk ook nog eens een beperkte lengte (30 seconden voor cod dacht ik?) en voor de meeste mensen op youtube zijn die 30 seconden gameplay veel minder interessant dan een hele game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 19:21:
als je het echt leuk vindt moet je misschien eens kijken naar een HD opname apparaat of kaart voor in je pc. Bij de weinige games waar het kan is het namelijk ook nog eens een beperkte lengte (30 seconden voor cod dacht ik?) en voor de meeste mensen op youtube zijn die 30 seconden gameplay veel minder interessant dan een hele game.
Klopt , ik zat al naar een Hauppage PVR HD te kijken.

Hoe werkt dat dan allemaal voordat je het filmpje met de PVR op Youtube hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet het niet precies maar ik ga er vanuit dat je met die PVR een videobestand krijgt. Dan kan je met software zoals vegas pro icm youtube guides de beste kwaliteit voor youtube maken en een intro'tje erbij. En dan uploaden natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-08 20:33

DefLite

Why so serious?

Nadat je het met de PVR hebt opgenomen importeer je het in bijv Sony Vegas. Daar kan je overbodige rotzooi eruit knippen, teksten toevoegen en andere soort van bewerkingen toepassen. Als je dat klaar hebt exporteer je het en dan upload je het naar YouTube.
Wel iets ingewikkelder maar een stuk meer vrijheid dan vanuit CoD zelf uploaden.