Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:13
Zoals de meeste van jullie waarschijnlijk al wel weten heeft t-mobile ergens in 2011 besloten dat je tegenwoording geen minuten EN smsjes meer krijgt maar dat deze beide uit een bundel van 150 stuks gaan.

Kort gezegd komt dit er op neer dat je, als je net zoals mijn vriendin een flinke sms'er bent, aardig wat
belminuten per maand te kort komt sinds deze wijziging.

Toen mijn vriendin 3 maanden van te voren het abonnement heeft verlengt in oktober 2010 met als startdatum eind januarie 2011 was er zover ik weet nog geen sprake van dit nieuwe tariefplan. Ook in januarie 2011 was dit volgens mij nog niet aangepast. Zover ik weet pas vanaf april 2011

Heeft T-mobile het recht zomaar deze smsjes van haar bundel te verweideren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luit
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Je zult even in de algemene voorwaarden moeten kijken wat je rechten zijn bij veranderingen van de tarieven. Vaak staat hierin vermeld dat bij dit soort wijzigingen het abonnement voortijdig mag worden opgezegd.

Zoek wel even goed uit of het nieuwe tariefplan daadwerkelijk is ingegaan nadat de verlenging is gestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:13
Luit schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 15:17:
Je zult even in de algemene voorwaarden moeten kijken wat je rechten zijn bij veranderingen van de tarieven. Vaak staat hierin vermeld dat bij dit soort wijzigingen het abonnement voortijdig mag worden opgezegd.

Zoek wel even goed uit of het nieuwe tariefplan daadwerkelijk is ingegaan nadat de verlenging is gestart.
Het enige wat ik over de wijziging kan vinden staat op een website van One More Thing

Als dit waar is dan lijkt het me idd niet dat ze dit zo mogen wijzigen, ik duik even in de algemen voorwaarden.

edit: in de algemene voorwaarden heb ik hier niks over kunnen vinden. Er staan alleen gronden waarop T-mobile het abbo mag beeindigen.

[ Voor 8% gewijzigd door BasvanS op 09-12-2011 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

guppie schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 15:05:
Zoals de meeste van jullie waarschijnlijk al wel weten heeft t-mobile ergens in 2011 besloten dat je tegenwoording geen minuten EN smsjes meer krijgt maar dat deze beide uit een bundel van 150 stuks gaan.

Kort gezegd komt dit er op neer dat je, als je net zoals mijn vriendin een flinke sms'er bent, aardig wat
belminuten per maand te kort komt sinds deze wijziging.

Toen mijn vriendin 3 maanden van te voren het abonnement heeft verlengt in oktober 2010 met als startdatum eind januarie 2011 was er zover ik weet nog geen sprake van dit nieuwe tariefplan. Ook in januarie 2011 was dit volgens mij nog niet aangepast. Zover ik weet pas vanaf april 2011

Heeft T-mobile het recht zomaar deze smsjes van haar bundel te verweideren?
voor zover ik me herinner was dit al in 2010 gebeurd.. ik had namelijk nog net mijn abonnement (i150 150min + 150sms+ volledig onbeperkt internet) in oktober 2010 en net 2 á 3 weken erna kwam het bericht dat t-mobile nieuwe tarieven gaat invoeren waarbij je 150 min /sms krijgt en de internetbundels na 1GB op snelheid worden gereduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op het moment dat je vriendin een contract ondertekent heeft ze recht op de voorwaarden waar voor ze tekent, ook al gaat haar verlenging pas later in.

Dit zijn de tarieven voor abonnees die een contract hebben afgesloten tot 03-04-2011:

http://www.t-mobile.nl/pe...lijsten/iplan/iplan08.pdf

Als je vriendin een verlenging heeft *ondertekend* voor die datum (dus nogmaals, het maakt niet uit wanneer haar verlenging ingaat), dan heeft ze gewoon recht op het oude iplan abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet hoe je op het idee kwam dit hier te posten, maar daar is V&A voor, nooit in een topic.

[ Voor 70% gewijzigd door janvanduschoten op 10-12-2011 11:45 ]

Pagina: 1