Ik zag nog geen topic over deze game, wat ook normaal is omdat de game nog niet echt bekend is. Via een BF3 Youtube commentator maakte ik kennis met deze game.
Ik ben aangenaam verrast (gratis + grafisch zeer sterk + heeft alle PC features die een degelijke PC game moet hebben) en daarom dus dit topic.

Excuses, mijn screenshots hebben een sepia-toon omdat ik flux gebruik... Dus de kleuren zijn helemaal niet representatief voor de game.

Ik ben aangenaam verrast (gratis + grafisch zeer sterk + heeft alle PC features die een degelijke PC game moet hebben) en daarom dus dit topic.
[PC Free2Play] Blacklight: Retribution

Tips
- Bij het aimen down sight zal je merken dat je abnormaal traag rondkijkt. Dit kan je in de options versnellen: Tight Aim Sensitivity op 100 zetten.
- Als je inzoomt, kan je niet bewegen. Daarom lijkt het het beste om in close combat from the hip te schieten.
Nuttige sites
- Officiële website
- Wikipedia
- Closed beta key giveaways: www.alienwarearena.com/gi...bution-beta-key-giveaway/ (account aanmaken vereist) (09/12/11: nog ca. 5600 closed beta keys beschikbaar!)
of http://destructoid.com/elephant/redeem_code.phtml (account aanmaken vereist)
Features
- Game verkeert momenteel in closed beta
- Verwachte release: Voorjaar 2012
- PC-only
- Online shooter
- Free 2 Play model
- Maakt gebruik van DirectX 9, DirectX 10 en DirectX 11
- Talrijke graphics options (zie screenshots)
- Karakter nauwkeurig aanpasbaar
- Wapens nauwkeurig aanpasbaar (bv. type silencer te kiezen)
- Korte tutorial mode
- Dedicated servers
- Momenteel enkel nog maar servers in US East en US West. Nog niet in Europe. Nu ook in Europe
- De 3 beste spelers worden getoond bij einde van de match
- Health, ammo en andere zaken te kopen ingame via booths
- Kan chatten tijdens laden van een map
- Geen killstreaks (f*ck yeah)
- VOIP support
- Wapens hebben spread (en spread wordt ook beïnvloed door bv. het type silencer)
Game modes
- Deathmatch
- Team Deathmatch
- Domination
- Capture the Flag
- King of the Hill
Screenshots
Excuses, mijn screenshots hebben een sepia-toon omdat ik flux gebruik... Dus de kleuren zijn helemaal niet representatief voor de game.

Gameplay en impressies
[ Voor 7% gewijzigd door Asgaro op 03-07-2012 16:06 ]