20 Januari 2011 heb ik een iPad 1 gekocht, 16GB Wifi. Hartstikke leuk, maar helaas, na 2 maanden stuk. Ik gok dat de dockconector niks meer deed want hij wilde niet meer opladen,gezien worden in iTunes. Dus ik ben met mijn iPad terug gegaan naar een APR die hebben hem naar Apple opgestuurd en 2 weken later kreeg ik een telefoontje dat ik hem kon ophalen. Ik had mazzel en kreeg een hele nieuwe iPad. Ik heb daarbij een leverbon van het iCentre gekregen waarop staat dat ik op de reparatie 3 maanden garantie heb. (2maanden + 3maanden = 5maanden garantie) Als ik het serie nummer van mijn(nieuwe) iPad bij Apple check dan staat er dat ik nog gewoon garantie heb maar via de helpdesk van het iCentre krijg ik te horen dat de 12 maanden garantie idd zijn komen te vervallen en dat mijn garantie is afgelopen naar 5 maanden.
Ik vind het raar en maak me zorgen dat als mijn iPad over een week weer stuk is ik geen garantie krijg.
Ik hoop dat iemand ongeveer hetzelfde verhaal heeft gehad en mij kan vertellen wat ik het beste kan doen als mijn iPad plotseling (voor 20 Januari 2012) overlijd.
Bedankt alvast!
Ik vind het raar en maak me zorgen dat als mijn iPad over een week weer stuk is ik geen garantie krijg.
Ik hoop dat iemand ongeveer hetzelfde verhaal heeft gehad en mij kan vertellen wat ik het beste kan doen als mijn iPad plotseling (voor 20 Januari 2012) overlijd.
Bedankt alvast!