Ik vroeg mij af of er ergens een goede bron is om te zien hoeveel mensen (wereldwijd of alleen Nederland) cookie en/of JavaScript aan hebben staan in de browser. Aangezien er redelijk wat tracking sites zijn die dergelijke data tonen voor individuele sites hoop ik dat er ook ergens een overzicht is van wat de totalen (in percentages) ongeveer zijn. Iemand enig idee? Bij voorbaat dank =).
Waar hoort mijn topic?
Ik zie niet wat dit topic in WEB doet; en zoeken kun je prima zelf
Waar vind ik...?
Overigens had ik met een paar seconden googlen (o.a. [google=javascript disabled statistics]) meer dan voldoende relevante hits. Sluitende resultaten zul je overigens niet vinden; hooguit indicaties. Iedereen die iets meet komt met andere (vergelijkbare) cijfers.
Ik zie niet wat dit topic in WEB doet; en zoeken kun je prima zelf
Overigens had ik met een paar seconden googlen (o.a. [google=javascript disabled statistics]) meer dan voldoende relevante hits. Sluitende resultaten zul je overigens niet vinden; hooguit indicaties. Iedereen die iets meet komt met andere (vergelijkbare) cijfers.
[ Voor 34% gewijzigd door RobIII op 09-12-2011 13:27 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Dit topic is gesloten.
![]()