Inkomsten Tweakers.net

Pagina: 1
Acties:

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Okee, voorzover ik weet is dit niet eerder aan de orde geweest, maar als ik zo de topics lees wordt er net gedaan of er geen geld bij tweakers is, op zich kan ik het respecteren als er geen mededelingen over worden gedaan, maar wat haalt tweakers nou aan inkomsten binnen?

• Frank Timmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:51
Zijn al (vele) topics over geweest, maar ik kan je wel vertellen dat het zeker geen vetpot is!

Verwijderd

Als ik zie wat een banner kost denk ik dat dat wel meevalt.

• Floor-is
  • Laatst online: 13-02 19:50

Floor-is

5.2

90% van de inkomsten worden gegenereerd door de banners, de andere 10% komt uit de PriceWatch (je kunt daar als bedrijf lid van worden, wat voordeel oplevert).

Het is geen vetpot omdat de internetbubbel nogal aan het knappen is. Er is dus geen vertrouwen in online-media en al helemaal niet in online-adverteren... Dus jah in plaats van een bezetting van (hopelijk) 25-30% zitten we dik onder de 10%, wat nogal zijn uitwerkingen heeft op de inkomsten zoals je begrijpt.

Bericht hierboven

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Welke bezetting bedoel je Floris?

• Frank Timmer
  • Laatst online: 11:51
Op donderdag 22 maart 2001 12:26 schreef obsidian het volgende:
Van banners waar men (t.net) inkomsten uit verkrijgt!

[EDIT: TYPO]

• Bulldog
  • Niet online
Op donderdag 22 maart 2001 12:26 schreef obsidian het volgende:
Bezetting in de vorm van banners die ook daadwerkelijk geld in het laatje brengen. In plaats van 25-30% aan banners die ook werkelijk wat opleveren, leveren nu maar 10% van alle banners ook werkelijk geld op. En dat is erg weinig, dus ook minder inkomsten.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Ok, thanks. :)

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-02 07:51

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Als ik zie wat een banner kost denk ik dat dat wel meevalt.
Je kunt een banner zo duur maken als je wilt, maar als er niks verkocht wordt dan bereik je daar nog erg weinig mee. Er is op de markt een bepaalde hoeveelheid advertentie budget beschikbaar en die varieert nogal. Het begin van het jaar is altijd slecht en als dan ook nog eens de hele internet en technologie markt slecht loopt dan merkt een site zoals Tweakers.net dat erg duidelijk.

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Blijft over hoeveel komt er nou eindelijk binnen :)

• Steven
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-01 13:06
Zolang T.net nog niet naar de beurs gaat zal dat wel geheim blijven.. En terecht

[typo]

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-02 05:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
Zonder exacte bedragen te noemen. Als we in de huidige markt meer dan 500 per dag binnenhalen doen we het vrij redelijk (of die 500 gulden, euro's, dollars of belgische franken zijn laat ik aan je eigen oordeel over :))

Overigens zou ik het over de laatste dagen niet eens weten want de toegang tot het admanagement systeem is brak ;)
Pagina: 1