Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Webshop maken welke kadobonnen verkoopt

Pagina: 1
Acties:
  • 977 views

• GWD
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-07-2024
Beste allemaal,

Ik wil voor een vriend een webshop maken voor een bedrijfje dat hij heeft. Hij verhuurt hier Segways voor op het strand.

Het idee voor de webshop is nu dat je iemand een Segway ritje kado kan doen. De bedoeling is dus dat iemand een segway rit koopt, hiervoor een code krijgt. Deze kan hij uitprinten en kado doen. Vervolgens kan de ontvanger van het kado naar de website gaan en de code invoeren.

Deze kan dan kiezen waar / wanneer hij de rit wil gaan doen en of de datum nog vrij is.

Ik kan de webshop gaan ontwikkelen vanaf de grond omdat er nog geen website voor is. Weet iemand een programma / shopping software (liefst opensource) waar zo'n module al standaard in zit??

Een andere creatieve oplossing is natuurlijk ook altijd welkom!

alvast bedankt

Never really found a place that I call home...

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Eigenlijk zoek je dus gewoon een reserveringssysteem, naast een webshop.
Een van de eerste hits op google geeft me dit: http://www.digitaldruid.net/php-residence/en/

• naarden 4ever
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:52
Al eens gekeken naar de standaard oplossingen dmv installatron? Zencart had volgens mij daar wel de functionaliteit voor (kadobon met waarde of item)

• GWD
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-07-2024
Ik heb Zencart en Magento geinstalleerd via Installatron maar Magento heeft het niet standaard en Zencart vind ik best lastig een beetje in een leuke vorm te gieten. Heb je toevallig een tutorial over hoe ik een kadobon aan een item kan koppelen?

Ik ga even naar dat reserveringsysteem kijken.

Tot dusver bedankt!

Never really found a place that I call home...

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:50

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Het zoeken van een pakket kan je best zelf. Google vindt tientallen webwinkel pakketten. Ga gewoon eens proberen. We verwachten in de Devschuur iets meer eigen inzet. We hebben het hier over zelf programmeren, niet over het installeren of kiezen van kant en klare software. Lees ook de Quickstart en Waar vind ik ... ?

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Dit topic is gesloten.