Netwerkkaart wel apparaatbeheer, niet in netwerkcentrum??

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey mannen,

Ik heb jullie hulp nodig!

Ik heb een laptop waar zowel de draadloze netwerkkaart als de bekabelde netwerkkaart niet herkent worden als netwerkadapter. Onder het netwerkwerkcentrum -> adapterinstellingen is niets te vinden. Ook niet verborgen.

Onder apparaatbeheer staan ze wel en hebben ook de goede drivers. Heb namelijk de officiele drivers geinstalleerd, ook oudere drivers geprobeerd. Er is ook geen virus te vinden.

Beide zijn van Realtek. Zouden ze dood zijn?

Alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:42
Zit er geen aparte schakelaar op je laptop? Meestal zit die er wel voor WiFi verbindingen, ethernet lijkt me sterk maar toch.

Anders even een Linux Live CD downloaden en booten, dan ben je er direct achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
The Realone schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 10:08:
Zit er geen aparte schakelaar op je laptop? Meestal zit die er wel voor WiFi verbindingen, ethernet lijkt me sterk maar toch.

Anders even een Linux Live CD downloaden en booten, dan ben je er direct achter.
De wifi adapter staat wel aan ja, maar ethernet wordt dus ook niet herkent. Kan dat ook met Windows mini XP of is Linux Live CD een betere optie?

Bedankt voor reactie! Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:42
Als je een Linux CD gebruikt sluit je in ieder geval ook direct een driverprobleem uit, die zou ik dus gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:55
Een keer uitschakelen en weer inschakelen in apparaatbeheer wil wel eens helpen, anders verwijderen en windows zelf opnieuw laten installeren. Persoonlijk zou ik een linux CD proberen.

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor