Windows Server 2008 SBS Local administrator

Pagina: 1
Acties:

• Robbbbbbbb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15-11-2025
Beste tweakers,

Ik zet met het volgende probleem:
Ik wil een backup van een windows server 2008 SBS terugzetten op een andere server(met dezelfde hardware, verder geen probleem). Maar omdat ik geen local administrator wachtwoord heb kan ik de active directory niet recoveren. Ik heb het systeem nog lopend op een andere server. Is er een mogelijkheid om een 'extra' administrator aan te maken of het password te veranderen?
Ik heb het zelf al met 'OPHCrack' & 'Hirens BootCD' geprobeerd om hem blank te maken of te achterhalen, maar zonder succes.

Iemand enige ervaring hiermee om dit makkelijk op te lossen? Want ik zie op het moment geen andere oplossing dan een nieuwe installatie te runnen en de exchange server files etc te recoveren daarop.

Alvast bedankt!

Rob

Verwijderd

Het wachtwoord om de active directory te recoveren, moet ingevuld worden bij het installeren van active directory. Dit wachtwoord kan verschillen van het administrator wachtwoord.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2011 10:09 ]

• LeLo
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Je kunt het wachtwoord resetten m.b.v. dit artikel (als je nog wel op de server kunt aanmelden als domein admin):
How To Reset the Directory Services Restore Mode Administrator Account Password in Windows Server 2003

Of bedoel je dat niet?

• Robbbbbbbb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15-11-2025
LeLo schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 10:09:
Je kunt het wachtwoord resetten m.b.v. dit artikel (als je nog wel op de server kunt aanmelden als domein admin):
How To Reset the Directory Services Restore Mode Administrator Account Password in Windows Server 2003

Of bedoel je dat niet?
Ja dat bedoelde ik! Bedankt! Ik ga het gelijk proberen. Bedankt! _/-\o_