VVD. Maakt crises erger 🏚️ .
Zucmantaks, nu 💰 !
De mythe van de zelfredzame burger 🦄 .
ik heb er geen problemen mee gehad.....
hier zou een slimme opmerking kunnen staan
maar die staat er niet
Verwijderd
Ik denk dat het meer een kwestie is van het niet goed lezen van de bijbehorende documentatie.
Als ik me niet vergis stond er in die NVidia documentatie toch echt iets nadrukkelijks als: Mesalibraries moeten vervangen worden door bijgevoegde libraries
Verwacht overigens van een Vanta ook weer niet te veel!
Als ik me niet vergis stond er in die NVidia documentatie toch echt iets nadrukkelijks als: Mesalibraries moeten vervangen worden door bijgevoegde libraries
Verwacht overigens van een Vanta ook weer niet te veel!
Hier ook geen problemen met zowel de 0.95 als de nieuwste drivers
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Ik heb dit idd ook gehad (Diamond Viper V550), precies dezelfde probs als onder Windows (spontane vastlopers bij het opstarten van games --> naar OpenGL mode) en ook bij het starten van films ging het regelmatig fout.
Ik heb Quake3 vloeiend aan de gang gekregen onder Linux, maar dan liep ie wel regelmatig vast bij het opstarten van Quake en OOK bij divx's onder Linux. Nu heb ik gewoon de drivers die bij Xfree 4.0.2 zitten (ok, geen 3d support) en het is nu super stabiel!
Dus voor mij nooit meer nVidia troep!
Ik heb Quake3 vloeiend aan de gang gekregen onder Linux, maar dan liep ie wel regelmatig vast bij het opstarten van Quake en OOK bij divx's onder Linux. Nu heb ik gewoon de drivers die bij Xfree 4.0.2 zitten (ok, geen 3d support) en het is nu super stabiel!
Wat een slap gezeik... Waar denk je dat die drivers uit XFree 4.0.2 vandaan komen?? Van nVidia dusOp donderdag 22 maart 2001 19:43 schreef fkooman het volgende:
Nu heb ik gewoon de drivers die bij Xfree 4.0.2 zitten (ok, geen 3d support) en het is nu super stabiel!
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Wat nou man? Zoek je ruzie?Op donderdag 22 maart 2001 19:46 schreef Exirion het volgende:
[..]
Wat een slap gezeik... Waar denk je dat die drivers uit XFree 4.0.2 vandaan komen?? Van nVidia dusBovendien heb ik XFree 4.0 perfect draaiend op een machine met een TNT videokaart erin, net als die Viper 550.
Kom maar kijken bij mij dan!
Nee, ik zoek geen ruzieOp donderdag 22 maart 2001 22:39 schreef fkooman het volgende:
[..]
Wat nou man? Zoek je ruzie?
Kom maar kijken bij mij dan!
Pagina: 1