Toon posts:

E-mailen van meerdere bijlages, hoe doen we dat?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, heb al het nodige huiswerk gedaan. Niet tot een goed antwoord kunnen komen.

Weet dat je simpel via externe programma als Quickoffice, DropBox of Docs 2 Go losse bestanden kunt mailen.

Daar ben ik niet naar op zoek...

Wil eigenlijk toch echt een app waarbij ik tekst en uitleg kan leveren + een aantal bijlages in de vorm van foto's (kan sowieso) PDFjes en word bestanden kan toevoegen. Gewoon een mix van bestanden, als een mail-client hoort te werken.

Het is een grote teleurstelling, meer schok.. dat dit niet mogelijk is met de iPad2; out of the box.

Kon er op het forum niet veel over vinden, vraag me af waarom? Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulster Seedling
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-10 10:43

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Na wat zoeken op Google lijkt het alsof de app Group Email! het versturen van meerdere bijlagen ondersteunt. Een andere optie is de app Mailer, vermoedelijk kan die het ook.

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie.

Heb uiteindelijk via de app "USB Disk pro" een manier gevonden om een selectie te maken uit al mijn DropBox bestanden, en die op 1 mailtje te gooien. Werkt prima, ben er blij mee. Al vind ik het lakende aan Apple's zijde erg onverantwoord en onbeschoft.

Afijn, een vervolgvraag:

Ik zou graag willen, wanneer ik een mailtje krijg mét bijlage's.. dat ik direct kan reageren / doorsturen mét diezelfde bijlages.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Een bumpje? }:O

Het probleem luidt:

Wanneer ik een mailtje krijg mét bijlage's.. dat ik direct kan reageren / doorsturen mét diezelfde bijlages.

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2012 04:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:10

talin

ES-MA

Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 04:21:
Een bumpje? }:O

Het probleem luidt:

Wanneer ik een mailtje krijg mét bijlage's.. dat ik direct kan reageren / doorsturen mét diezelfde bijlages.
dat kan toch?

die email met alle bijlage's bovenaan, stuur door
dan krijg ik de vraag: bijlage van originele bericht toevoegen?
voeg toe of voeg niet toe.

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!