Philips SHL9560 - Hoe zit het met de rechter-oorschelp?

Pagina: 1
Acties:

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:31
Hey, misschien een beetje een rare vraag, maar ik dacht ik stel hem toch.

M'n vriendin heeft een Philips SHL9560. En ik keek er net naar en toen viel me opeens iets op...

De kabel komt binnen bij de linker-oorschelp. Maar er is nergens een kabeltje naar de rechter-oorschelp te vinden. De koptelefoon zelf is helemaal van plastic. Hoe kan er dan toch geluid uit de rechter-oorschelp komen? Kan iemand me vertellen hoe ze dit doen?

Hier een plaatje om e.e.a. te verduidelijken.

Afbeeldingslocatie: http://www2.inmac.de/inmac_assets/detail/e725642_05.jpg

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:51

D4NG3R

kiwi

:)

ik zal wel blind zijn maar kijk eens goed:
Afbeeldingslocatie: http://www.markit.eu/images/original/87/01/8701cbcfe1930d6d88b61f4038979789.jpg

Zie je hem niet ;)?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• weebl
Nee, zie dit plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://img5.pcpop.com/ProductImages/Original/2/2446/002446993.jpg

Verwijderd

Godsamme, dit is wel echt een hele goede. Ben benieuwd naar de technische uitleg.

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:46

DjVe

Hatsaflats!

Ja klopt, er zijn maar weinig mensen die het weten, maar dit is een semi draadloze hoofdtelefoon. De rechterkant is draadloos (de verzend module zit in de jackplug die in je bron gaat). De linkerkant is gewoontjes bedraad, omdat het anders te duur zou worden.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:51

D4NG3R

kiwi

:)

En hoe krijgt deze rechter kant dan fatsoenlijk stroom? Opladen hoef je hem niet en er komt toch behoorlijk wat geluid uit.. Draadloze energieoverdacht lijkt me in dit geval ook geen optie 8)7.

Ik gok op 2 (of meer) heel kleine dunne draadjes die in het plastic verwerkt zijn.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:34

FeaR

In GoT we trust

Ding kost maar twee tientjes. Wie koopt er één en sloopt hem open? :P

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:46

DjVe

Hatsaflats!

D4NG3R schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 08:43:
En hoe krijgt deze rechter kant dan fatsoenlijk stroom? Opladen hoef je hem niet en er komt toch behoorlijk wat geluid uit.. Draadloze energieoverdacht lijkt me in dit geval ook geen optie 8)7.

Ik gok op 2 (of meer) heel kleine dunne draadjes die in het plastic verwerkt zijn.
denk je >:) :+

• weebl
Ding kost €60, is mij iets teveel om er eentje te kopen en te slopen om hier achter te komen. Niet iemand die bij Philips werkt die het ons wil vertellen?

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-01 21:52

painkill

Pain(k)(ill)

Ik geef het op..

Draadloos is onmogelijk, het enige wat ik er van kan maken zijn 2 draden in de uithoeken van de plastic beugel..

Of ze moeten werken met een transparant materiaal wat stroom geleid.. Maar dat lijkt mij nou ook weer niet voor €30..

Mijn SNES verzameling!

Verwijderd

weebl schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 20:54:
Ding kost €60, is mij iets teveel om er eentje te kopen en te slopen om hier achter te komen. Niet iemand die bij Philips werkt die het ons wil vertellen?
Eh?

• weebl
Ok, tijdje terug dan :P

Maar we weten het nog steeds niet :'(

[ Voor 7% gewijzigd door weebl op 09-12-2011 21:31 ]

Pagina: 1