Toon posts:

Vacature sledgehammer games vermoeden nieuwe Call of Duty

Pagina: 1
Acties:
  • 258 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Uit een op Gamasutra geplaatste vacature valt op te maken dat Sledgehammer Games, mede-ontwikkelaar van Modern Warfare 3, zich opmaakt voor een nieuwe game uit de Call of Duty-reeks.

Op de website valt namelijk te lezen dat de er bij Slegdehammer Games versterking word gezocht voor het Call of Duty-ontwikkelteam. Daarnaast wordt er gesproken over werkzaamheden aan een "onaangekondigde prestigieuze consoletitel" wat zwaar doet vermoeden dat de eerste werkzaamheden voor een nieuwe titel al weer begonnen zijn. Buiten dit nieuws is er echter nog niets bekend over eventuele werkzaamheden.

Wanneer je bij Sledgehammer Games aan de gang gaat zal je gaan werken aan de multiplayermodi en nieuwe online features voor een onaangekondigde consoletitel. Naast een vervolg op Modern Warfare 3 is het ook mogelijk de Sledgehammer Games een ander project oppakt. Voordat de ontwikkelaar namelijk in het Modern Warfare 3 avontuur stapte, bestonden de werkzaamheden uit het ontwikkelen van een third-person versie van Call of Duty. De mogelijkheid bestaat dus dat deze game nu weer opgepakt wordt door de studio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
En dit is topicwaardig omdat? Je kunt dit gewoon in het call of duty topic posten.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:10
Geen idee of het topicwaardig is of niet en daar ga ik ook gelukkig niet over.

De toekomst van Call of Duty kan me echt gestolen worden. Waarom? Het verkoopt toch wel 100 miljoen keer. Het is een leuke game en daar blijft het ook bij. Niet meer niet minder. Ik heb alle call of duty's in mijn bezit ( ja ook cod1, cod1UO, cod2,cod2 big red one) en als een vervolg uitkomt en geloof me, die gaat er 100% aan komen, dan zal die vast ook weer gaan kopen.

Echter als ze gaan afwijken van het COD-principe, spelen ze met vuur. Ze nemen afstand van het vertrouwde en dit kan heeel slecht uitpakken. Want als ik een cod koop, weet ik wat ik kan verwachten, maar als ik dan een flauwe third person shooter krijg, dan is het afgelopen met de feest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 07:29

Grannd

da Granndest

Ik ben juist na Modern Warfare 2 gestopt met CoD, elk jaar precies hetzelfde.

Black Ops en MW3 zijn vast leuk, maar als het nog steeds precies hetzelfde spel in een ander jasje is, dan zal ik er nooit meer één kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Het copy/pasten van nieuws als topicstart lijkt me niet de bedoeling. Je zou het eventueel als nieuws op de FP kunnen aanmelden.

Sowieso is het allemaal nog veel te summier voor een eigen topic

Dit topic is gesloten.