Wat moet ik zonder jullie hulp..........Help!!

Pagina: 1
Acties:
  • 182 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Ik heb een paar vraagjes:

ik heb een Celeron333@416 op 83FSB en als ik het goed lees zegt men dat als je je FSB omhoog gooit dat je videokaart (in dit geval een Viper770 Ultra) ook sneller werkt is dit zo?

Een poosje geleden zat ik nood en heb ik mobo gekocht bij mij in de buurt in m'n kast gedaan en hij werkt maar ik heb de doos niet meer en ook geen handleiding (zat in de doos) hoe kan ik nu nog zien wat voor mobo ik heb?

laatste vraag heeft iemand ervaring met een FC-PGA & PPGA naar Slot-1 converter want bij mijn nieuwe mobo komt dan gelijk een Celeron566 in. als je zo'n coverter gebruit is dat wel verstandig? is het stabiel? en moet ik dan een slot1 koeler of een ppga/fc-pga koeler nemen?

alvast erg bedankt

39

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
ohja was ik vergeten welke mobo kan ik het beste kopen (met hierboven beschreven spullen).
hij moet wel goed kunnen overclocken en slot 1 bevatten.
zelf dacht ik aan de Asus P3B-F

Nogmaals bedankt

39

Verwijderd

Abit Be6 rev. niks voor jou? Vanaf 84Mhz tot 200Mhz in stapjes van 1Mhz. Kan die Asus P3B niet tegen op, geen enkele trouwens.Stabiliteit is echt niet slechter.
Wil je toch een Asus neem dan de Asus P3V4x.

Converters beinvloedden de stabiliteit niet. Moet natuurlijk wel een (fc)ppga koeler op. Slot een past niet op een 566. Als je maar hard genoeg drukt mischien wel :)

Videokaart gaat natuurlijk iets sneller draauen maar dat is geen merkbaar verschil.

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
hee bedankt

39

Verwijderd

Yam'ha : De Asus P3B-F is echt wel een stukje stabieler dan de Abit BE6-2 . Ik heb ze beide gehad en het is gewoon een feit dat Asus stabielere borden maakt .

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

ABIT voor overklokken
ASUS voor stabiliteit

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

MSI is stabiel en goed over te klokken... :)

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
jullie maken de keuzes nu nog moeilijker om te kiezen welke ik moet nemen als jullie nou ook er gelijk bijzetten waarom.

bedankt

39

Verwijderd

Deze keuzes zijn ook lastig, ikzelf heb een asus p3b-f en die roelt onmdat die heel erg stabiel is. Maar de abit be6 rev2 is weer heel goed te gebruiken voor overklokken.

Zit zelf ook te denken of ik die abit moet kopen.

Tis ook wat je zelf eigenlijk wil.

Verwijderd

Ik heb de abit be6-2 in actie te zien en ik moet niet zeggen dat ik te spreken ben over de stabiliteit.
Zelf heb ik een P2B-F en daar ben ik ontzettend tevreden over, crasht nooit in win2k. (owja mijn PPGA cel333 draait op 500 Mhz op mijn p2b-f)
Wel is het zo dat het abitbordje meer OC mogelijkheden heeft...
Ik zou voor de Asus gaan, stabiliteit boven alles!

Immers wat heb je aan een OCde CPU als je geen stabiel systeem hebt?
Pagina: 1