Externe HD

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedeavond allen!

Ik heb onlangs een oude harde schijf in een behuizing geplaatst zodat ik een externe HD zou hebben.
Nu heb ik die partities verwijderd van de HD. Maar nu vind hij hem niet meer. Ik maak overigens gebruik van Windows 7.

Wanneer ik de HD aansluit geeft windows wel aan dat hij wat vindt, maar onder Computer staat hij niet (staat geen extra schijf (K:))
Als ik onder Computerbeheer kijk ziet hij de schijf (K:) wel maar geeft hij aan dat t geen medium is ofzo.. (zie onderstaand plaatje)

http://www.uploadplaatjes.nl/plaatje.php?id=275582

Iemand die mij hiermee kan helpen?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:07

Grin

Ride si sapis.

Opnieuw partitioneren (Google), vervolgens zal Windows vragen of je deze partitie wilt formatteren. Succes!

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Grin schreef op donderdag 08 december 2011 @ 21:13:
Opnieuw partitioneren (Google), vervolgens zal Windows vragen of je deze partitie wilt formatteren. Succes!
Ik heb al behoorlijk wat gegoogelt ook op opnieuw partitioneren, maar wordt dr helaas niks wijzer uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:03

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Een beetje zelfredzaamheid wordt wel verwacht.

Hoe moeilijk is het om te googlen hoe je op een disk een nieuwe partitie aanmaakt als je het al niet zelf uitvogelt met wat meer moeite.

Anyway, volgens mij is die disk stuk, maar klik eens rechts op die disk, kun je dan geen nieuwe partitie aanmaken?

En nu ik toch zeur: wat is dit voor waardeloze topic titel? Je topic had net zo goed 'fiets' kunnen heten.

[ Voor 27% gewijzigd door Q op 08-12-2011 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenyatta
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17:05

Zenyatta

Tsjakka!

Rechts klikken op deze computer, dan klikken op beheren. Daar kan je bij schijfbeheer je schijf partitioneren. Eitje!

The answer is 42.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:00
En hij staat ook niet onderaan als je naar beneden scrollt?
Christijn schreef op donderdag 08 december 2011 @ 23:20:
Rechts klikken op deze computer, dan klikken op beheren. Daar kan je bij schijfbeheer je schijf partitioneren. Eitje!
Handig als je de TS even leest?

[ Voor 69% gewijzigd door Jimster op 08-12-2011 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-07 11:23
Zoek iemand op met een mac en kijk of een mac hem wel kan formatteren. Je kan dan géén NTFS formatteren, maar ach, FAT32 kom je ook een eind mee.

Houdoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenyatta
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17:05

Zenyatta

Tsjakka!

Maar als ie dan FAT32 is, kan je proberen of je 'm binnen Windows weer in NTFS kan zetten...

The answer is 42.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Is het een PATA of SATA schijf? Kan de behuizing beide aan maar moet er een schakelaartje in de juiste stand staan? Staan de jumpers op de HD goed? Bij PATA bijv. master/slave/Cable Select en bij SATA bijv SATA-1 forceren?
Pagina: 1