Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Iedereen,

Ik wil graag happy wheels spelen wat een flashgame is http://www.totaljerkface.com/happy_wheels.php.
En hij doet het prima op mijn desktop met i5 en gt220.
Maar nu probeer ik hem op mijn laptop en het spel hapert heel erg.
Er zit een framerate counter ingebouwd en die is gewoon 2x zo laag op mijn laptop als op mijn desktop.
Het is gewoon niet speelbaar..... Het maakt niet uit welke browser ik gebruik, ik gebruik voor de rest w7 ultimate zonder virussen op mijn hp-pavilion-dv7-3080ed met i7 720QM en GT 230M.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nog steeds het zelfde probleem... met versienummer 11.1.102.55 alle browsers... Hardware accelaration staat aan maar uitzetten helpt ook niet.

Ik ben radeloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:24
Heb je je power schema al eens aangepast naar Hoge Prestatie?
Mogelijk dat deze nog op gebalanceerd of zelfs Power Saving staat.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Yep, ik heb zelfs alle visuele stijlen naar classic en beste prestaties gezet.

En natuurlijk de browser prioriteit op realtime gezet maar dat heeft nog nooit wat voor mij gedaan :(.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2012 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
Welke Browser gebruik je overigens? Firefox, IE, Chrome?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"BMX park" even getest (op Chroom) met 30FPS loopt prima dus aan de website / game engine / huidge drivers ligt het niet.

-Hoe oud is je Windows installatie?
-Draait er veel op de achtergrond?
-Gebruikt HP geen power saving option die je uit kan zetten?
-Met IE9 krijg ik een blauw vlak tijdens het laden (met geluid) maar daar lijkt het ook te werken (nooit elders problemen op het net).
-Heb je al eens de nieuwste drivers geïnstalleerd voor je videokaart en chipset + geluid + netwerk?
-Is je HDD niet te vol en gefragmenteerd?
-Hoe reageert het systeem verder?
-Zolang de browser verder verder goed werkt merk je ook geen verschil tussen realtime en high / normal prio (daarom hebben we nu juist multicore highbandwith CPU's ;) )

P.s.: wat je ook ziet is dat de game er per +/-5min. zo een grove 100MB door pompt dus gebruik je wireless zou dit zeker de bottleneck kunnen zijn!!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2012 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Windows is bijgewerkt laatste versie 64bit ultimate
Niks op de achtergrond zat ram cpu vrij
Power saving staat op max! Het werkt bij mij bij elke browser er zitten soms wat bug in het spel zelf.
Ja nieuwste drivers maar dat zou niet uit moeten maken.
HDD is goed, systeem regeert goed.

Hij download de levels hij buffert ze niet dus er wordt niet elke 5 minuten 100mb door gebuffered ofzo, dat lijkt me sterk.

Maar nu het punt en hier kwam ik achter toen ik bitcoins aan het minen was op mijn laptop (nutteloze activiteit verder). Maar hij loopt compleet soepel als ik de laad kabel eruit haal.

Zonder laadkabel draait mijn laptop 1,5x sneller!!!!
Met laadkabel erin alles traag.

Hoe kan dit ik heb bij mijn power settings alles op max gezet het kan hier onmogelijk aan liggen!

Volgens mij geeft de lader niet genoeg stroom want alles wordt trager als de lader eraan hangt :(.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2012 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 21:34:
Maar nu het punt en hier kwam ik achter toen ik bitcoins aan het minen was op mijn laptop (nutteloze activiteit verder). Maar hij loopt compleet soepel als ik de laad kabel eruit haal.

Zonder laadkabel draait mijn laptop 1,5x sneller!!!!
Met laadkabel erin alles traag.

Hoe kan dit ik heb bij mijn power settings alles op max gezet het kan hier onmogelijk aan liggen!

Volgens mij geeft de lader niet genoeg stroom want alles wordt trager als de lader eraan hangt :(.
Je moet de power settings niet op POWER SAVING zetten maar op MAX PERFORMANCE. Dan gaat het wel goed. Zo te lezen staan je power opties niet goed want standaard hoort de instelling zo te zijn dat ie op netstroom sneller moet zijn als op battery. Ik zou dus kijken of de power settings wel op MAX Performance staat voor zowel op netstroom als op battery.

Pagina: 1