Toon posts:

T-mobile iPhone 4S 2011-12-08

Pagina: 1
Acties:
  • 260 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoe is T-mobile tegenwoordig eind 2011 / 2012 met betrekking tot de kwaliteit van het mobiel internet in combinatie met een iPhone?

Ik hoor soms slechte verhalen over T-mobile en ik vroeg me af of dat klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Het ligt eraan waar je woont en bevindt. Ik zelf woon in zuid den haag en had thuis regelmatig problemen, zowel met bereikbaarheid als internet. In scheveningen was alles perfect.

Je kan hier een dekkingskaart zien van T-Mobile zelf:

http://www.t-mobile.nl/za...werk-bereik/dekkingskaart

Die kaart is niet 100% betrouwbaar en moet je eigenlijk met een flinke korrel zout nemen. Het beste om te testen is een pre-paid kaartje nemen en testen met je huidige mobiel (liefst met 3g). De antenne van de 4S is verbeterd als het goed is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Check de dekkingskaart... ervaringen zijn wisselend. Ik zit zelf in een noodgebouw die precies in een witte/lichtroze plek valt van T-mobile... al mijn collega`s hebben dus geen/slecht internet. Voor de kritische mensen; midden in een dorp.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik heb overal perfect bereik en betere snelheden/stabiele 3G verbinding dan een collega met Vodafone (op plaatsen waar we samen komen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 18:45:
Hoe is T-mobile tegenwoordig eind 2011 / 2012 met betrekking tot de kwaliteit van het mobiel internet in combinatie met een iPhone?

Ik hoor soms slechte verhalen over T-mobile en ik vroeg me af of dat klopt.
DIt is dus niet de bedoeling. In Daedalus in "Best provider for iPhone ( voornamelijk voor internet )" wordt gemeld dat je hier kunt kijken, maar een topic zonder zichtbare inzet is toch echt niet de bedoeling. Zoek eens wat rond in de topics in dit forum, gooi er eens wat Google tegenaan, vraag eens om je heen wat de ervaringen zijn en er zal een wereld voor je open gaan.

Lees aub ook even Het algemeen beleid door, dan heb je een beter idee wat we van een nieuw topic verwachten.

Je voelt hem denk al wel aankomen: dit topic gaat op slot.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.