Ik moest mij HP Mediasmart EX490 met WHS 2011 opnieuw installeren vanwege een virus. Hij draait nu al weer een paar dagen maar als ik hem wil activeren met de productcode zegt hij dat het waarschijnlijk geen code voor WHS 2011 is. Wat nu?
Al contact opgenomen met: http://www.microsoft.com/...s/activation-centers.aspx?
Ik heb die nummers gebeld en de product-id ingevuld maar dan zegt dat ding er is een foet opgetreden en dan zeggen ze dat er een bepaald ding op je beeldscherm moet verschijnen maar dat gebeurd niet. Wat nu??
Welk "bepaald ding" moet op je beeldscherm verschijnen?
Wat voor licentie wordt er verder met het systeem meegeleverd? Is dit een OEM of een retail. Hoe heb je verder het systeem opnieuw geinstalleerd, met een of andere restore-dvd, partitie met een willekeurige WHS DVD?
Probeer verder je probleem en hetgeen je tegen aanloopt zo duidelijk mogelijk te omschrijven. Geef ook even duidelijk aan wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt, aan beide punten ontbreekt het eerlijk gezegd een beetje in je posts.
Wat voor licentie wordt er verder met het systeem meegeleverd? Is dit een OEM of een retail. Hoe heb je verder het systeem opnieuw geinstalleerd, met een of andere restore-dvd, partitie met een willekeurige WHS DVD?
Probeer verder je probleem en hetgeen je tegen aanloopt zo duidelijk mogelijk te omschrijven. Geef ook even duidelijk aan wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt, aan beide punten ontbreekt het eerlijk gezegd een beetje in je posts.
MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B