Moeite met richten in Battlefield 3 PS3?

Pagina: 1
Acties:
  • 561 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ro8in
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-08 19:36
Als jij net zoals ik achter elkaar neergeknald wordt en het bijna onmogelijk lijkt om te richten op je tegenspeler terwijl hij jouw met 1 shot neerhaalt. (tot aan frustratie toe)
Er zit dus een bug in de PS3 versie dat als je op 1080p speelt er een halve seconde vertraging is tussen je input en wat er op het scherm gebeurd. Dit maakt het bijna onmogelijk om goed te richten op je tegenspelers (Je merkt dat het lastig is om in 1 beweging meteen op het juiste punt te mikken)

Gellukig is er een oplossing, niet echt ellegant, maar je moet je playstation op 568p instellen en dan is het probleem helemaal weg. Dice heeft het probleem inmiddels erkend en zegt aan een oplossing te werken.

Ik dacht ik laat het even weten, aangezien ik hier al een paar avonden op het punt stond mijn gamepad door mijn tv te rammen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Gaming mode op je TV aangezet en beeldverbetering uitgeschakeld?

Daarnaast is het volslagen onnodig om hier een nieuw topic voor te openen. Stel nou dat iedereen dit gaat doen.

Er is een BF3 PC topic, er is een BF3 PS3/X360 topic en er is zelfs een BF3 hardware topic. Dit kun je prima in een van deze draadjes kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 10:39

Noq

Ok, moet je nou je televisie instellen op een lagere modus of je PlayStation?

Ik las het heel de tijd alsof je je televisie anders moet instellen, maar dat kon ik niet zo snel vinden. Waar kan ik, als jij dit bedoelt, de optie vinden op de PlayStation?

Kom uit het Quake tijdperk, dus mijn oog heeft echt niet veel nodig.

[ Voor 12% gewijzigd door Noq op 08-12-2011 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Noq schreef op donderdag 08 december 2011 @ 13:54:

Ik las het heel de tijd alsof je je televisie anders moet instellen, maar dat kon ik niet zo snel vinden. Waar kan ik, als jij dit bedoelt, de optie vinden op de PlayStation?
Je PS3, staat letterlijk in de TS.

Wat dacht je van de instellingen op je PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-09 15:29

Sick Nick

Drop the top!

Leg die controller aan de kant, ga achter een PC zitten voor een shooter en gebruik de muis. Veel sneller/beter dan die controller meuk met semi-auto aiming :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ro8in
Noq schreef op donderdag 08 december 2011 @ 13:54:

Kom uit het Quake tijdperk, dus mijn oog heeft echt niet veel nodig.
Je moet je PS3 lager instellen. Zit ergens bij system settings. Kan het je vanavond wel precies zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 10:39

Noq

bram1984 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 13:55:
[...]

Je PS3, staat letterlijk in de TS.

Wat dacht je van de instellingen op je PS3?
Wow wow, rustig aan, kort lontje. Zoals ik aangaf word je verschillende kanten opgestuurd om deze instelling bij te werken. Maar je hebt inderdaad gelijk, het staat precies in de eerste post, dus ik zal eens me PlayStation bijwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Sick Nick schreef op donderdag 08 december 2011 @ 13:55:
Leg die controller aan de kant, ga achter een PC zitten voor een shooter en gebruik de muis. Veel sneller/beter dan die controller meuk met semi-auto aiming :P
Beter nog: leg die controller aan de kant, pak een FragFX, zet semi-auto aiming aim-assist uit, ga languit op de bank liggen en speel lekker op je 50 inch scherm. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ro8in
bram1984 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 13:54:
Gaming mode op je TV aangezet en beeldverbetering uitgeschakeld?

Daarnaast is het volslagen onnodig om hier een nieuw topic voor te openen. Stel nou dat iedereen dit gaat doen.

Er is een BF3 PC topic, er is een BF3 PS3/X360 topic en er is zelfs een BF3 hardware topic. Dit kun je prima in een van deze draadjes kwijt.
Aangezien dit mij zo frustreerde (ik begon zelfs te twijfelen aan mijn eigen kunnen) dacht ik voor alle andere die met mij mee leiden, ik maak even een apart topic. Excuses als dit overbodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Dank voor de tip, maar het is niet echt een eigen topic waard. Volgende keer kan het BF3 topic gewoon worden gebruikt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.