Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Voor mijn opleiding moet ik een marktonderzoek houden. Het gaat hierbij om de tabletmarkt, en specifiek om de Lenovo Thinkpad tablet. Graag wil ik u vragen om 3 minuten van uw kostbare tijd te besteden om deze enquete in te vullen. (U hoeft niet in het bezit te zijn van een tablet)

Mijn dank zal groot zijn.

De enquete staat hier: *knip*

met vriendelijke groet,

Arnout

[ Voor 6% gewijzigd door pven op 08-12-2011 19:40 ]

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:17
Beste tweaker,

Ik heb de enquête ingevuld, maar ik vond hem toch wel een beetje slecht. Oke, de iPAD kost 700EUR. Misschien ben ik zo'n fan van Lenovo dat ik ook 800EUR aan soortgelijke Lenovo wil uitgeven? Als meer mensen dat vinden, dan heeft dat Lenovo ding meer status(w/e)! Uit jullie onderzoek kan dat nooit blijken. Jullie doen alsof Lenovo goedkoper moet zijn als de iPad, maar als ik de prijzen bekijk, klopt dat niet helemaal...
Verder: ik wil lekker een roze 12" tablet met een IPS scherm met Meego erop. Oke, Meego zet ik bij applicaties, maar waar moet ik 12", IPS en roze kleur zetten? Beeldresolutie? Model? Had dan gewoon prestaties, afmetingen en uiterlijk gezet(of zo)
Bovendien, ik heb misschien een Lenovo smartphone.
Waarom moet ik na vraag 11 niet naar vraag 13 of 15, maar naar vraag 14? Wanneer ik nog geen Lenovo product heb, kan ik toch gewoon overwegen om eentje te kopen? Ik heb trouwens al een tablet, maar ik ben naar een nieuwe aan het kijken(is echt zo :D), waarom moet ik dan gelijk naar vraag 7?
"Welk merk tablet kent/hebt u?" vond ik ook slecht - Archos, Motorola, Yarvik en andere, in Nederland bekende merken staan er niet bij, maar wij kunnen wel voor HP kiezen.
Verder nog wat kleine opmerkingen, maar heb geen zin om ze hier op te gaan schrijven.

Ik zou zeggen - begin overnieuw. Als jullie hiervoor een goed cijfer krijgen, vraag ik me af hoe slecht hogeschool Rotterdam niet is.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Voor enquetes is altijd toestemming nodig van de crew. In dit geval heb je niets aan ons gevraagd en heb je dus geen toestemming. Stuur even een DM of mail, dan hebben we het er verder over.

We zijn dus genoodzaakt om je topic te sluiten.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.