Bij het backuppen van de Sharepoint 2010 farm via DPM gaat er iets fout:
In principe kan ik een eenvoudig scriptje schrijven dat elke dag de service herstart, maar dat kan niet de bedoeling zijn. Alvorens ik een dure call bij Microsoft open wou ik eens zien of hier iemand een idee heeft.
Noot: Sharepoint Protection is dus wel degelijk enabled en de VSS writer staat op automatic.
Als ik de Sharepoint 2010 VSS Writer op de server herstart, dan werkt het backuppen weer... tot de volgende dag.DPM could not obtain backup metadata information for <SQLDB> on <server>. If the data source is a SharePoint farm then a valid recovery point has been created. However, content databases from this recovery point can be recovered using the alternate location option only. (ID: 3134)
In principe kan ik een eenvoudig scriptje schrijven dat elke dag de service herstart, maar dat kan niet de bedoeling zijn. Alvorens ik een dure call bij Microsoft open wou ik eens zien of hier iemand een idee heeft.
Noot: Sharepoint Protection is dus wel degelijk enabled en de VSS writer staat op automatic.