Het Grote Generation Connect-topic
Zoals enkelen onder jullie misschien al weten heeft Proximus in België een nieuw prepaid tarief voor grootverbruikers van mobiele data. Ze hebben het Generation connect genoemd.
Voor € 20 in de maand krijg je:
- 2GB data
- 2000 SMS'en naar elk netwerk
- Bellen aan 0,25 euro/min
- 10MB internet voor in het buitenland
Proximus heeft in België verreweg het beste 3G netwerk van het land, daarom heb ik dan ook de overstap gemaakt van bij Mobile Vikings, waarbij ik overigens al meer dan een jaar heel tevreden klant was. Mobile Vikings maakt namelijk gebruik van het Base netwerk in België en dit biedt gewoon nog veel te weinig 3G dekking voor deze tijd. Als je dan geen 3G ter beschikking hebt bij hun vlieg je op EDGE.
Ook is de 3G snelheid bij Mobile Vikings/Base gelimiteerd op 1mbit waar het bij Proximus niet zo is en je veel hogere snelheden kunt behalen, tot 5mbit/sec.
Voor €5 extra in de maand t.o.v. Mobile Vikings was voor mij de keuze dus snel gemaakt.
Een kaart van de 3G dekking van Proximus:

Het aanbod is slechts geldig voor de eerste 5000 mensen die zich aanmelden, toegegeven dit is heel jammer maar met een beetje goeie hoop zullen ze in de toekomst hier wel van afstappen.
Voor uitgebreide info klik hier.
Voor mensen die hun sim al hebben en graag de werkende Hello! app hebben:Telefoon instellingen voor internet vind je hier
[ Voor 13% gewijzigd door glennvho op 21-12-2011 17:00 ]