Battlefield 3: "The connection with EA online was lost"

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb altijd zonder problemen Call of Duty gespeeld en dat vond ik altijd erg leuk. Nu Battlefield 3 uitkwam en ik er erg veel goede recensies over heb gelezen en gezien was ik toch wel benieuwd geworden en heb ik vandaag dus deze game gekocht. Bij het opstarten ging ik natuurlijk gelijk door naar de multiplayer maar daar kreeg ik al gelijk het bericht: "The connection with EA was lost". Hierna liep het spel ook bij het "loading" scherm vast, of tenminste, er gebeurde helemaal niets. Ik heb het spel ook op een tweede account geprobeerd, en daarop deed hij het gek genoeg wel. Toch zou ik graag willen dat hij op mijn primaire account ook kan werken. Ik het op het internet en ook op Tweakers rondgekeken maar niet een oplossing gevonden, dus nu hoop ik dat jullie mij kunnen helpen!
Ik speel het spel overigens op een PS3 en ik gebruik voor het internet een Belkin N1 Vision router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Ouch... Belkin. Als jij zegt dat het met een ander PS3 profiel wel zonder problemen lukt, dan denk ik dat je de vrienden van Sony eens moet bellen. Netwerktechnische zaken (portforwards etc.) zijn natuurlijk niet gebonden aan 1 PS3 Profiel.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verkeerd gelezen (delete maar)

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2011 09:40 ]