Ubiworkshop merch in NL?

Pagina: 1
Acties:
  • 778 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DensetsuShun
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-05 11:24
Beste Tweakers,

Ik volg al maanden lang Ubiworkshop, zowel de webshop zelf als op Facebook, en ik zie regelmatig artikelen dat ik aan wil schaffen. Ik kijk ook regelmatig bij game shops in het hoop dat ik wel iets van Ubiworkshop kan vinden, maar helaas kan ik nergens wat vinden.

Mijn vraag aan jullie is, weet iemand of er ergens in Nederland een(zowel fysiek als web) winkel of winkel keten is waar ik Ubiworkshop artikelen kan kopen, met name Assassin's Creed merchandise? Ik weet trouwens wel dat ik het direct van hun webshop kan kopen, maar ik heb liever dat ik geen weken hoeft te wachten voor shipping(en ik wil trouwens ook geen grote bedrag aan shipping costs betalen), bovendien zijn de producten vrij snel uitverkocht.

Ik hoop dat ik dit onder de correcte subforum heb gepost. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwand3r3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Voor iedereen die nog overweegt om iets te bestellen bij Ubi Workshop.
Ik heb twee truien gekocht voor een prijs van 200$. Verzendkosten waren ongeveer 55$. Bij bezorging moest ik aan UPS nog eens 77.63€ betalen.

Verder heb ik geen andere winkel in Europa gevonden die deze producten verkoopt.

Dus reken even goed als je iets wilt bestellen dat er gewoon 21% btw en invoerrechten over moeten worden betaald.

Zo uit mijn hoofd waren de invoerrechten ongeveer 22€ en de rest was btw.

Dit topic is gesloten.