Goede avond,
Een paar dagen geleden ben ik van een vodafone abonnement overgestapt op vodafone prepaid.
Dit heb ik gedaan omdat ik dan als "nieuwe klant" gebruik kan maken van aantrekkelijke aanbiedingen.
(In mij geval is het een Galaxy Ace geworden 240 minuten / sms 750mb)
Nu heb ik vandaag mn telefoon binnen gehad en ben ik aan het spelen gegaan.
Nu kom ik zojuist achter dat mn prepaid tegoed wel erg hard achteruit is gegaan zonder dat ik het gevoel heb daar zelf verandwoordelijk voor te zijn... (uiteraard ben ik dat wel maar ik snap er geen zak van!)
Wie kan me zeggen waar het mis gaat?
Nog iets meer informatie:
Mijn prepaid sim kaartje heb ik in mn nieuwe telefoon gedaan.
Ik heb een sms gehad van vodafone om mijn internet in te stellen. Dit heb ik bewust NIET gedaan...
Ik heb verbinding gemaakt met een eigen wifi netwerk.
Vervolgens heb ik whatsapp gedownload, ook wat berichtjes verstuurd (via whatsapp)
Ver heb ik nog 2 gratis apps gedownload (bij elkaar goed voor +/- 30mb)
Ook heb ik nog via Google maps mijn locatie bekeken (hiervoor wordt als ik het goed begrijp GPS gebruikt)
(ik ben bang dat het bij deze mis is gegaan)
Verder heb ik weinig spannends gedaan...
Heeft iemand een idee waar het mis gegaan kan zijn?
Een paar dagen geleden ben ik van een vodafone abonnement overgestapt op vodafone prepaid.
Dit heb ik gedaan omdat ik dan als "nieuwe klant" gebruik kan maken van aantrekkelijke aanbiedingen.
(In mij geval is het een Galaxy Ace geworden 240 minuten / sms 750mb)
Nu heb ik vandaag mn telefoon binnen gehad en ben ik aan het spelen gegaan.
Nu kom ik zojuist achter dat mn prepaid tegoed wel erg hard achteruit is gegaan zonder dat ik het gevoel heb daar zelf verandwoordelijk voor te zijn... (uiteraard ben ik dat wel maar ik snap er geen zak van!)
Wie kan me zeggen waar het mis gaat?
Nog iets meer informatie:
Mijn prepaid sim kaartje heb ik in mn nieuwe telefoon gedaan.
Ik heb een sms gehad van vodafone om mijn internet in te stellen. Dit heb ik bewust NIET gedaan...
Ik heb verbinding gemaakt met een eigen wifi netwerk.
Vervolgens heb ik whatsapp gedownload, ook wat berichtjes verstuurd (via whatsapp)
Ver heb ik nog 2 gratis apps gedownload (bij elkaar goed voor +/- 30mb)
Ook heb ik nog via Google maps mijn locatie bekeken (hiervoor wordt als ik het goed begrijp GPS gebruikt)
(ik ben bang dat het bij deze mis is gegaan)
Verder heb ik weinig spannends gedaan...
Heeft iemand een idee waar het mis gegaan kan zijn?