Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Titel problemen Publisher

Pagina: 1
Acties:

• Scarabeast
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-10 23:27
Hallo iedereen,

Voor een opdracht van mijn opleiding Social Work moeten we een themakrant maken. Mijn werkgroepje heeft het thema autisme gekozen en dus moeten we een krant maken met daarin informatie over dit onderwerp. Het werd ons aangeraden om deze krant met behulp van Publisher te maken.
Iedereen uit de groep heeft inmiddels zijn informatie naar mij gemaild en ik ben nu de krant aan het maken. Nu wil ik op de eerste pagina de titel 'Autisme', dus ik typ dit in het daarvoor bestemde tekstvak maar op het moment dat ik dat gedaan heb staat die titel op de pagina's 2, 4, 6 en 8... Wanneer ik dan apart de titel verander op bijv. pagina 6, veranderd het programma deze titel automatisch ook op de pagina's 1, 2, 4 en 8...
Ik heb al geprobeerd secties in te voegen, maar waar dat met Word wel werkt, werkt dit niet met Publisher...
Weet iemand waar dit probleem kan liggen en hoe ik het kan oplossen?

Alvast bedankt!

~Scarabeast

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:18

D4NG3R

kiwi

:)

Het makkelijkste lijkt mij om de .htm(l) bestanden handmatig aan te passen? Gewoon openen in kladblok en dan even ctrl+f (zoeken) naar "<TITLE>"

Zie ook:
http://www.handleidinghtm...structuur-document05.html

Edit:
Ik neem tenminste aan dat je dit bedoelt? Het stukje tekst bovenin je browser op de balk

[ Voor 23% gewijzigd door D4NG3R op 07-12-2011 19:02 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Scarabeast
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-10 23:27
D4NG3R schreef op woensdag 07 december 2011 @ 18:59:
Het makkelijkste lijkt mij om de .htm(l) bestanden handmatig aan te passen? Gewoon openen in kladblok en dan even ctrl+f (zoeken) naar "<TITLE>"

Zie ook:
http://www.handleidinghtm...structuur-document05.html

Edit:
Ik neem tenminste aan dat je dit bedoelt? Het stukje tekst bovenin je browser op de balk
Nee, ik heb het over tekst in het document zelf die ik getypt heb. Deze kan ik niet veranderen zonder dat hij op de volgende pagina's ook mee veranderd...

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:18

D4NG3R

kiwi

:)

Dan kan je alsnog die tekst handmatig in de html bestanden aanpassen? Kleine moeite om te doen.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

8)7

Direct nadat je de tekst hebt getikt en Publisher zo vriendelijk is alle vergelijkbare tekstvakken aan te passen onder bewerken 'synchronizeren ongedaan maken' aanklikken. Dan houdt hij er mee op.

Het idee erachter is dat als je mbt een wizard een publicatie aanmaakt dat hij dan vergelijkbare onderdelen gesynchroniseerd houdt qua opmaak en inhoud.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland