Ik heb een probleem met Migration in Doctrine 1.2 Wanneer ik "generate-migrations-diff" draai krijg ik de melding: "Could not generate migration classes from difference"
Op dit moment heb ik de config goed ingesteld. Ik heb al bestaande models en alles draait prima. Ik ben alleen nu op een punt aangekomen dat ik migrations moet gaan gebruiken want de database steeds opnieuw opbouwen is niet te doen.
Ik heb alle soorten van migration commando's al geprobeerd:
"generate-migrations-models" geeft success, maar ik zie geen nieuwe bestanden
"generate-migrations-db" geeft success, maar ik zie geen nieuwe bestanden
"migrate" zegt dat ik al op versie 0 zit.
Op geen enkele manier is er ook maar 1 bestand te genereren. Ik gebruik ook Zend Framework, heb daar wel wat configuratie aanpassingen voor moeten doen, maar ik denk niet dat dat meteen het verschil maakt.
Kratje bier voor degene met een werkende oplossing.
Op dit moment heb ik de config goed ingesteld. Ik heb al bestaande models en alles draait prima. Ik ben alleen nu op een punt aangekomen dat ik migrations moet gaan gebruiken want de database steeds opnieuw opbouwen is niet te doen.
Ik heb alle soorten van migration commando's al geprobeerd:
"generate-migrations-models" geeft success, maar ik zie geen nieuwe bestanden
"generate-migrations-db" geeft success, maar ik zie geen nieuwe bestanden
"migrate" zegt dat ik al op versie 0 zit.
Op geen enkele manier is er ook maar 1 bestand te genereren. Ik gebruik ook Zend Framework, heb daar wel wat configuratie aanpassingen voor moeten doen, maar ik denk niet dat dat meteen het verschil maakt.
Kratje bier voor degene met een werkende oplossing.