Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

"verbinding met tegenstander is verbroken" Fifa 12

Pagina: 1
Acties:

• rvcleef
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 13-12-2011
Hallo,

Ik heb het volgende probleem, een paar maanden geleden had ik hetzelfde met fifa 11 en nu ook met fifa 12. Als ik online wil spelen krijg ik telkens de melding dat de tegenstander met mijn tegenstander is verbroken, ik heb een hoop dingen geprobeerd maar ik kan er echt niks op vinden. Ik heb Nat Type 2, mijn verbinding met de EA servers is altijd prima, ik ben daar gewoon verbonden maar met tegenstander wil het niet. Alleen ik heb wel draadloos internet, maar dat heeft tot nu toe weinig problemen met internet op mijn PS opgeleverd. Ik hoop dat iemand kan helpen,

Grtz

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Sony

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True