Toon posts:

Hulp bij samenstellen PC

Pagina: 1
Acties:
  • 238 views

Onderwerpen

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zou graag een pc willen samenstellen, maar ik weet niet wat nou het beste is voor een standaard huis-pc.
De pc is niet voor game doeleinden en het zou wel handig zijn als je meerdere programma's tegelijkertijd open kan hebben staan: Internet, muziek, ms office enz. en dat hij dan nog soepel blijft lopen. Het budget is 500 euro. De pc komt ook in een kast te staan met alleen aan de voorkant en één zijkant een opening dus extra koeling is misschien dan ook niet verkeerd? Verder zou het misschien handiger zijn om meerdere harde schijven te hebben i.v.m. dat er veel foto's opgeslagen moeten kunnen worden denk dat 500 GB - 750 GB genoeg is.

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

Met vriendelijke groeten,

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Wat zijn de zaken die je al zelf hebt uitgezocht? Er zijn meerdere verzameltopics voor dit soort vragen. Ik zou me daar eerst gaan inlezen en vervolgens een lijstje met componenten samenstellen waar de tweakers vervolgens naar kunnen kijken en advies over kunnen geven. Dit soort topics zijn in ieder geval niet gewenst (zeker omdat je eigen initiatief er in nogal ontbreekt).
Kijk bijvoorbeeld de best buy guides eens na, die geven je al een goed idee over wat mogelijk is.

[ Voor 11% gewijzigd door theHoff op 07-12-2011 16:36 ]

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:02

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

En een linkje naar de Best Buy Guide (BBG) topics hierbij: Best Buy Guide overzichtstopic

Je kunt aan de hand van de BBGs je lijstje met hardware opstellen, de meeste winkels bieden wel de mogelijkheid tot assembleren aan.

Rail Away!

Verwijderd

Hoi! Welkom op GoT.

GoT is bron van technische informatie en je stelt een valide vraag. Echter, je vraag is zo veel voorkomend dat we besloten hebben om die vraag wat verder te structureren om te voorkomen dat we overspoeld worden met dergelijke vragen. Om die reden sluit ik dit topic, maar ik verwijs je daarbij gelijk door naar het volgende 'topic' waar je meer kunt lezen over je vraag:

*LET OP* - Wat moet ik kopen

Dit topic is gesloten.