MW3 survival Out-Of-Sync probleem

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-06 22:59

mark-k

AKA markkNL

Topicstarter
Hallo,

ik heb een groot probleem met mijn MW3 op de PC. Ik speel samen met een vriend van me Survival Mode, maar we hebben vaak het probleem dat we niet meer synchroon lopen qua game. Het begint met wat lag en op een gegeven moment zie ik hem tijdens de pauze tussen de waves tegen een muur aan schieten en wat springen enzo. Als ik hem vraag waarom hij dat doet zegt hij dat hij nog bezig is met de wave en dat ik down lig.

Dit is nu al een aantal keer gebeurd, meestal pas rond wave 20, maar ook al een paar keer rond 10 en zelfs een keer in de 2e wave!

Het gebeurd niet altijd, maar als we allebei erge lag krijgen weten we al bijna zeker dat we in die game out-of-sync zullen geraken. De multiplayer en de normale spec ops lopen wel goed.

Heeft iemand een idee wat dit kan veroorzaken of zelfs een oplossing? Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimitri.vdv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 29-05 17:40
Bump :9

Kzou het ook graag weten. Vroeger vaak Sur gespeeld zonder problemen na een jaar of 2 wouden we het nog eens doen en nu hebben we steeds last van dit probleem. Is er toevallig iemand die wat licht op de zaak kan werpen?