Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• FrankNLD
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09 19:25
Heb hier een Windows Phone met Mango. Bij aanschaf nog geen NL-Marketplace dus Live account met landinstellingen op Groot Brittanië gezet. Dit is het primaire account van de Windows Phone. Nu er inmiddlels wel een NL-Marketplace is, heb ik de volgende probleem

Het primaire account kan ik niet veranderen. Hierdoor kan ik geen items in de (NL)Marketplace aanschaffen

Reeds het GB-account op NL gezet, maar dat geeft nog steeds de melding dat de landinstellingen niet overeenkomen.

Is er een alternatief voor een hard reset? En wat verlies ik met een hard reset?

Edit:
Wijzigen Zune account

Dus Zune-account koppelen, via een XBOX, aan een nieuw account. :X

Maar hoe wijzig ik nu het primaire mailaccount? Of is dit dan ook opgelost?

[ Voor 20% gewijzigd door FrankNLD op 07-12-2011 14:07 ]

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01-11 22:47

roboreaper

Collecting your robots

primair live account alleen te wijzigen door factory reset.. settings > about > reset phone.

land instellingen bij MS is het enige wat niet te wijzigen is.
heel veel mensen ebben er last van met name oudere mensen die ana het begin van hotmail een US account hebben aangemaakt.

wat je het best kan doen is een nl live account aan maken dat als primair acc voor je WP. en dat weer koppelen aan xbox en zune.. alleen verlies je wel alle apps die je met je GB account hebt aangeschaft en kan je dan niet terug krijgen.

[ Voor 70% gewijzigd door roboreaper op 07-12-2011 14:26 ]

• FrankNLD
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09 19:25
Bedankt. Gelukkig had ik nog niets aangeschaft. Kan ik nog meer kwijt raken? Of is eerst synchroniseren en daarna een reset voldoende? (Vrees voor het antwoord :-( )