Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• burnout963
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-11 22:06
Hallo,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een switch. We gaan meestal met wat vrienden gamen, dat gaat verder goed maar we zetten ook altijd veel bestanden over. Met switch na switch na switch loopt dit niet altijd lekker. Daarom ben ik op zoek naar een gigabit switch met 24 poorten. Eventueel moet hij ook kunnen worden ingbebouw in een patch kast. Mijn max budget is 200 euro. Kent iemand een mooie switch wat hier aan voldoet?

• phosporus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-08 20:15
Kijk eens in deze lijst. Misschien zal deze je helpen http://tweakers.net/price...MsbYrcH6Q7b61ayMuT0eYSilf

• burnout963
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-11 22:06
Daar heb ik al gekeken. Maar wat is nou een die echt geschikt is. Er zijn zoveel merken en prijzen. Ik zie door de bomen het bos niet meer.

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
pricewatch: HP Procurve V1810-24G Switch , stil, rack mount, vlans, binnen je budget, doet het vast prima.

[ Voor 20% gewijzigd door blaataaps op 07-12-2011 13:55 ]

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-11 19:07
blaataaps schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:55:
pricewatch: HP Procurve V1810-24G Switch , stil, rack mount, vlans, binnen je budget, doet het vast prima.
yup, ben ik het ook mee eens. pas geleden gekocht en echt een goede switch voor het geld.

Wowhead profiel

• nilisvw
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-11 09:14
Voor jou doel zeker een geschikte switch. (de 1810) en ook betrouwbaar. Ik gebruik deze switch al jaren in een productieomgeving zonder problemen.

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-11 20:09

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Welkom op GoT.

Helaas, een "welk moet ik kopen" topic past niet in Professional Networking & Servers. Een switchje voor wat gamen met vrienden heeft ook niets met professionaliteit te maken.

We verwachten een behoorlijk portie eigen inzet van de gebruikers. met de eisen die je nu stelt is er een hoop te vinden in de pricewatch. Hou daar een bepaald merk aan (ergo: blijf bij bepaalde merken weg) en lees een paar reviews. Uiteindelijk maak je zelf de keuze.

Heb je problemen om het ding te configureren (indien nodig) dan ben je welkom in Netwerken om je probleem neer te leggen. Ook daar verwachten we dat je in ieder geval zelf geprobeerd hebt om je probleem op te lossen.

Succes met je keuze..
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.