[V&A] Wijziging User Review - [xheroxkefx] [Probub]

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xheroxkefx
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-03 15:56
Hallo mods,

Ik ben via V&A in contact gekomen met Probub ( Koper ) Die mijn product wilde overnemen.

Zodoende bracht Probub een bod uit op mijn product, met nog wat vragen erbij.
Nadat ik de vragen had beandwoord zei ik tegen Probub dat ik akkoord zou gaan met het door hem geboden bod.
Hierop zei Probub:"ik moet nu weg maar morgen laat ik je weten hoe we het kunnen regelen."
(De dingen die ik dik gedrukt heb, daaruit kon ik halen dat er nog GEEN definitieve afspraak was.)

Die zelfde avond kreeg ik een andere koper, die mij meer bood dan Probub en ik heb uiteindelijk tegen de nieuwe koper gezegd dat ik het product aan hem zou verkopen. ( Omdat er nog geen definitieve afspraak was met Probub. )

Hier begint dus al het misverstand, Ik ging er dus van uit van niet en Probub dus wel.

Voordat ik enigsinds tijd heb gehad om Probub hierover in te lichten vroeg hij waar hij het geld naar kon overmaken. Hierop vertelde ik hem dat ik het product dus al had verkocht, Waarop hij zei:"ik dacht dat we een afspraak hadden."

Na een aantal minuten had ik een tweemaal negatieve feedback te pakken, zelfs nadat ik een tweemaal mijn excuses had aangeboden ( Dat was dus voordat ik de feedback ontving )

Hierna zocht ik opnieuw contact met Probub omdat ik het eigenlijk niet fatsoenlijk vind om dan 2x negatieve feedback te geven, maar goed zo heeft iedereen zijn eigen mening.

Probub vertelde dat de 2e keer per ongeluk was en vandaar dat ik dit topic open.

Dat hij die eerste negatieve feedback wil laten staan, dat moet hij zelf weten maar hierop kreeg hij er wel een terug ;-) Wat natuurlijk vrij logisch is.

Ik wil jullie vragen of je de 2e feedback wilt weghalen vanwege deze misplaatsing

Groet kevin

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, het gaat om een dubbele plaatsing :) Wij zaten te wachten op reactie van wederpartij. De 2e verwijderd.

Dit topic is gesloten.