[Word 2003] Lichtgrijze hoekstrepen van margemarkeringen

Pagina: 1
Acties:
  • 434 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remy007
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-10 08:36

remy007

Broodje Bakpao Helmond

Topicstarter
Zit hier met een raar probleem, collega heeft sinds er een document geopend is de "margemarkeringen" binnen elk document aanstaan. Het rare is, dat het vinkje voor Tekstafbakeningen gewoon uit staat. De strepen zelf margestrepen zijn weg, maar de lichtgrijze streepjes blijven staan.

Voor de verduidelijking:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/sk1keZGIak2k239mw9BTH0BG/full.png

Voor ik met het profiel (lokale machine) van de collega ga her-opbouwen wil ik kijken of er misschien hier mensen zijn die een (mogelijke) oplossing voor mij hebben.

Heb zelf al gister en vandaag lopen zoeken op internet, naar mogelijke oplossingen. Een daarvan is onder ander deze KB: Margemarkeringen of bijsnijdmarkeringen worden in elke hoek van de pagina weergegeven wanneer u een document opent in Word alleen deze lost het helaas voor deze collega niet op.

Alvast bedankt!

* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:15

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Maak een kopie van je normal.dot en verwijder daarna eens je normal.dot.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remy007

remy007

Broodje Bakpao Helmond

Topicstarter
Outerspace schreef op woensdag 07 december 2011 @ 12:25:
Maak een kopie van je normal.dot en verwijder daarna eens je normal.dot.
Nogmaals geprobeerd helaas hielp dit niet. Normal.dot al eerder vervangen met onze organisatie normal.dot.

Ik vermoed dat het in de ntuser.dat zit ergens. Instellingen in Word staan, voor zover ik kan zien, allemaal goed. Ga aanstaande vrijdag met de collega het profiel opnieuw opbouwen, hopelijk is het dan allemaal opgelost.

In ieder geval bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
Het hele profiel verwijderen is wat drastisch. Maak eens een export van deze key;
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\11.0

Vervolgens verwijder je deze uit het register en controlleer of het probleem verholpen is. Zo ja, importeer de key weer en ga wat selectiever te werk om zo veel mogelijk instellingen te behouden voor de gebruiker.

HowTo-Outlook | MSOutlook.info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je alles geprobeerd uit het door jezelf aangehaalde kb-artikel, en dan met name de ondersteuning voor aziatische talen uitschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remy007

remy007

Broodje Bakpao Helmond

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:52:
heb je alles geprobeerd uit het door jezelf aangehaalde kb-artikel, en dan met name de ondersteuning voor aziatische talen uitschakelen?
Ook dat is geprobeerd, bleek helaas ook geen oplossing.

[ Voor 15% gewijzigd door remy007 op 07-12-2011 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:19
In Regedit kijken in:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\11.0\Common\LanguageResources

Daar staan sleutels van 4 cijfers, 1033 = engels geloof ik, 1043 is NL als ik het geod heb. Welke sleutels heb jij daar staan? Als er daar 1 tussenstaat van een aziatische taal kan je dit al krijgen.

http://technet.microsoft.com/en-us/library/dd346950.aspx

[ Voor 9% gewijzigd door Rupie op 08-12-2011 10:21 ]

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthijsK
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 16-01 08:31
Je kan dit uitzetten via de opties > geavanceerd > onder documentinhoud weergeven de optie bijsnijd markeringen uitzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

MatthijsK schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 08:31:
Je kan dit uitzetten via de opties > geavanceerd > onder documentinhoud weergeven de optie bijsnijd markeringen uitzetten
Om te voorkomen dat mensen dat de vraag over Office 2003 nog actueel is, sluit ik tijdelijk dit topic.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.