[WIN7] MA3D code blijkt upgrade

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:44
Ik gebruik al jaren voor mijn pc een Windows 7 Ultimate code van MA3D.com

Ik heb deze pc al verschillende keren opnieuw geïnstalleerd en vorig jaar ook nog op een nieuw gekochte SSD.
Nooit problemen mee gehad.

Ik heb nu een nieuwe processor, moederbord en geheugen gekocht en nu zegt Windows dat de code alleen geldig is bij een upgrade.

Wat is er anders dan vroeger? Waardoor ik hem nu ineens niet clean mag installeren?

Hoe kan ik het voor elkaar krijgen deze windows te installeren zonder hem ineens over een andere windows heen te moeten zetten?

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Opgelost, door kleine aanpassing in register lukte het wel. Zie: http://www.winsupersite.c...dows-7-with-upgrade-media

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
De code die je krijgt is bij mijn weten alleen geschikt voor de pc waar je hem als eerst op installeert. Bij een upgrade van een moederbord heb ik altijd een nieuwe code aan moeten vragen. Weet je zeker dat dat trucje helemaal legaal is? Dit lijkt namelijk een beetje op de truc van een upgrade van Win7 kopen bij Surfspot. Deze is dan ook als stand-alone te installeren. Kan wel, mag niet.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
wcduck schreef op donderdag 08 december 2011 @ 23:22:
De code die je krijgt is bij mijn weten alleen geschikt voor de pc waar je hem als eerst op installeert. Bij een upgrade van een moederbord heb ik altijd een nieuwe code aan moeten vragen. Weet je zeker dat dat trucje helemaal legaal is? Dit lijkt namelijk een beetje op de truc van een upgrade van Win7 kopen bij Surfspot. Deze is dan ook als stand-alone te installeren. Kan wel, mag niet.
Geen idee, ik heb hem ooit gekocht bij MA3D. Heb hem zovaak standalone geïnstalleerd. In het mailtje waar in staat dat ik hem gekocht heb staat ook niet dat het alleen om een upgrade versie gaat. Het is niet een oplossing die ondersteund wordt door Microsoft staat er, er staat wel dat je hem eerst kan installeren en daarna nog een keer er bovenop installeren.