Hey, ik heb een PC met 2 monitors en een MacBook die ik regelmatig connecteer met één van die monitors.
Ik zou nu graag een manier vinden waarbij ik mijn twee monitors, toetsenbord, muis en audio kan gebruik voor zowel mijn PC als voor mijn MacBook op een snelle manier en snel kan switchen op welk systeem ik wil werken.
Volgens mijn redenering (hier zullen waarschijnlijk veel fouten inzitten) moet het zo:
Ik heb een KVM-switch nodig.
Apparaten naar de switch:
1. Ik sluit mijn 2 monitors via DVI aan op de switch
2. Toetsenbord en muis via aparte USB-connecties
Dus er moeten 2 DVI-inputs en 2 USB-inputs zijn.
Apparaten terug van de switch
3. DVI naar zowel PC als MacBook
4. Toetsenbord en muis afzonderlijk naar PC en MacBook
Dus er moeten 4 DVI-outputs zijn en 2 USB-outputs (kunnen toetsenbord en muis over dezelfde connectie gaan?)
Op mijn PC heb ik ook een 5.1 speakerset aangesloten. Kan die ook gedeeld worden?
Ik zit hier redelijk mee in de knoop. Bestaat er uberhaupt wel een switch die ongeveer gemaakt is om mijn probleem op te lossen? Of maak ik het te ingewikkeld?
Ik zou nu graag een manier vinden waarbij ik mijn twee monitors, toetsenbord, muis en audio kan gebruik voor zowel mijn PC als voor mijn MacBook op een snelle manier en snel kan switchen op welk systeem ik wil werken.
Volgens mijn redenering (hier zullen waarschijnlijk veel fouten inzitten) moet het zo:
Ik heb een KVM-switch nodig.
Apparaten naar de switch:
1. Ik sluit mijn 2 monitors via DVI aan op de switch
2. Toetsenbord en muis via aparte USB-connecties
Dus er moeten 2 DVI-inputs en 2 USB-inputs zijn.
Apparaten terug van de switch
3. DVI naar zowel PC als MacBook
4. Toetsenbord en muis afzonderlijk naar PC en MacBook
Dus er moeten 4 DVI-outputs zijn en 2 USB-outputs (kunnen toetsenbord en muis over dezelfde connectie gaan?)
Op mijn PC heb ik ook een 5.1 speakerset aangesloten. Kan die ook gedeeld worden?
Ik zit hier redelijk mee in de knoop. Bestaat er uberhaupt wel een switch die ongeveer gemaakt is om mijn probleem op te lossen? Of maak ik het te ingewikkeld?