Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Wordpress: Twitter en Facebook widgets werken niet meer

Pagina: 1
Acties:

• Storm90
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 15:23
Hallo allemaal,

Ik ben ten einde raad... Op *snip* een site *snip* (een website die ik een tijd terug heb gemaakt) werken de facebook en twitter widgets niet meer. Dit zijn overigens de standaard widgets van Wordpress, die er bij de installatie al zitten ingebakken. Ik wil deze widgets graag werkend hebben, omdat de andere widgets (gemaakt door hobbyisten) niet aan alle eisen voldoen.

Het vreemde van de facebook en twitter widgets is dat ze op sommige pagina's wel werken, maar op de meeste niet (op *snip* een pagina *snip* werken ze bijvoorbeeld wel). Op de pagina's waar de widgets niet werken krijg ik van firebug de volgende foutmelding:

code:
1
"NetworkError: 401 Unauthorized - http://api.twitter.com/1/statuses/user_timeline.json?screen_name=&callback=TWTR.Widget.receiveCallback_1&include_rts=true&count=4&clientsource=TWITTERINC_WIDGET&1323217071291=cachebust"

Ik heb al gekeken of het aan een plug-in ligt, maar nadat ik alle plug-ins heb uitgezet werken ze nog niet. Ook heb ik de testversie nog eens bekeken, die nog online staat, maar daar is nu plotseling hetzelfde probleem. En daar is in de tussentijd niets aan verandert.

Ik heb Google al afgestruind naar een oplossing, maar nog niets gevonden. Kunnen jullie mij helpen?

Mochten jullie specifiekere info nodig hebben voor een eventuele oplossing, let me know :)

[ Voor 3% gewijzigd door RobIII op 07-12-2011 02:00 ]

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:08
Volgens deze post op het Wordpress forum moet je jouw access token op read/write zetten en niet read-only.

• Storm90
Volgens deze post op het Wordpress forum moet je jouw access token op read/write zetten en niet read-only.
Dat was niet het probleem, maar ik heb door jouw reactie wel de oplossing gevonden ;) Ik ben nu namelijk de wordpress folders gaan doorzoeken en kwam erachter dat de widgets TOCH onderdeel waren van het thema. De thema folder bevatte 2 bestanden: twitter.php en facebook.php. In beide bestanden werd binnen de javascript code dmv php de juiste twitter en facebook accounts opgehaald en ingevoegd:

PHP:
1
<?php the_author_meta('facebook'); ?>

En dat was blijkbaar het probleem, want nu ik dat vervangen heb door de accountnamen van facebook en twitter is het probleem opgelost.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Let je even op ons spam beleid als je links post? Als je een probleem wil demonstreren dan zien we dat graag op een uitgeklede testcase en niet in een alles-erop-en-eraan site ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Storm90
RobIII schreef op woensdag 07 december 2011 @ 02:01:
Let je even op ons spam beleid als je links post? Als je een probleem wil demonstreren dan zien we dat graag op een uitgeklede testcase en niet in een alles-erop-en-eraan site ;)
Zal het onthouden ;)