Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• DeWim17
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-01-2022
Hallo,

Ik heb een hdmi kabel voor mijn xperia neo. Nu is mijn vraag kan ik deze ook gebruiken voor de pc? Wat voor programma'tje moet ik dan installeren? Ik heb een hdmi poort op me pc dus de verbinding kan ik leggen. Hoe zorg ik ervoor dat mijn pc mijn mobiel via de hdmi kabel herkent.

Mvg.

DeWim17

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:03
Wat wil je bereiken? Beeld van je pc op je telefoon? Gaat niet lukken want je telefoon is alleen hdmi out(niet in). Andersom als je beeld van je telefoon naar je pc wilt sturen moet je pc wel hdmi in hebben. Meestal is dit alleen uit.

De aansluiting op je telefoon is bedoeld on beeld naar een tv te sturen, iets anders zit er waarschijnlijk niet on

Strava

• DeWim17
Ik wil het beeld van me telefoon naar me pc sturen. Hoe weet ik of mijn pc hdmi in heeft?
Wat moet ik anders kopen zodat ik op mijn tv kan aansluiten, mijn tv heeft namelijk geen hdmi poort. Kabeltje van telefoon naar hdmi heb ik.

• Prulleman
Wil je het naar je pc of naar je monitor sturen?
wat voor videokaart heb je in je pc? of heb je misschien een ander apparaat met een HDMI aansluiting, bv om video op te nemen?

Meest logische is dat je je telefoon rechtstreeks aan een tv of monitor met HDMI aansluit. Een pc heeft daar eigenlijk niks tussen te zoeken, tenzij je het beeld op wilt nemen.

Strava

• DeWim17
Wil je het naar je pc of naar je monitor sturen?
Pc is bij mij laptop dus ik kan het niet apart op mijn monitor weergeven.
Maar het liefst wil ik gewoon dat me scherm van mijn telefoon op mijn laptop scherm word weergegeven

wat voor videokaart heb je in je pc? of heb je misschien een ander apparaat met een HDMI aansluiting, bv om video op te nemen?
Ik heb een GEFORCE GT540M.
Ik weet niet zo één twee drie een apparaat dat dat heeft.'
Onze tv heeft het niet, onze dvd speler ook niet.

Meest logische is dat je je telefoon rechtstreeks aan een tv of monitor met HDMI aansluit. Een pc heeft daar eigenlijk niks tussen te zoeken, tenzij je het beeld op wilt nemen.
Dat begrijp ik maar alleen mijn laptop heeft een HDMI poort en verder niks anders.
Dus kan ik het scherm van mijn telefoon weergeven op mijn laptop scherm?

• Prulleman
Nee.
Op een (normale) laptop zit alleen een HDMI uitgang, bedoeld om het beeld van je laptop op een externe monitor of tv weer te geven.

Hier heb je een andere manier om het beeld van je telefoon op je computer te krijgen:
http://www.howtogeek.com/...ntrol-your-android-phone/
Maar ik betwijfel of dat iets voor je is..

Strava

• DeWim17
Bedankt tot nu toe,
Nee dat is niks voor mij, dus dan heb ik liever een splitter voor mijn kabeltje!
Van HDMI naar Scart of DVI? Waar ik dus hdmi kabel in kan stoppen en dan het uiteinde een Scart kabel is
Nog suggestie?
Pagina: 1