Warez in "Android Market bereikt 10 miljard downloads"

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:40
nieuws: Android Market bereikt 10 miljard downloads

Er wordt een aantal keer over Applanet gesproken op de FP onder dat artikel. Waaronder in de tweede post al. Dat is echter een verwijzing naar warez, aangezien het een zogenaamde black market is, waar alle apps gratis beschikbaar worden gesteld.

Overigens komt het hier op GoT ook met enige regelmaat voor, dat die app wordt besproken. Van mij mag er dus weldegelijk meer aandacht aan besteed worden. Maar goed, dat is niet zozeer voor het moddereter forum :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Volgens mij is applanet niet te vinden in de normale market, dus zolang er geen linkjes of precieze verwijzingen staan is het geen probleem gewoonlijk.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Dus dat zou betekenen dat ik gewoonweg NFO-release namen op de frontpage mag vermelden? Daar staan namelijk ook geen linkjes of precieze verwijzingen in :). Want als je ook maar één google query doet naar Applanet dan is de eerste hit al de homepage met downloadlink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:21

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Wat mag: het in algemene zin noemen van een website die illegale zaken verspreid.
Wat niet mag: het linken naar deze sites, of het geven van dusdanig gedetailleerde informatie dat men eenvoudig aan deze illegale zaken kan komen.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
thepiratebay is ook vaak in het nieuws, ik neem aan dat we geen cencuur gaan toepassen op het noemen van namen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Voor mij zit er echter wel een groot verschil in aanmoedigen of een nieuwsartikel. In dit geval vind ik dat het eerste gedaan wordt. In de vierde post wordt namelijk verdomd duidelijk wat er met deze app gedaan kan worden.

Vergeet overigens niet dat het downloaden van audio- en video-materiaal in Nederland nog legaal is, in tegenstelling tot software, waar Applanet zich uitsluitend toezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:21

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Die 4e post moedigt absoluut niet aan. (Verwijderd in 'nieuws: Android Market bereikt 10 miljard downloads')

[ Voor 65% gewijzigd door Dirk op 07-12-2011 19:55 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Pagina: 1