Filteren op het aantal winkels

Pagina: 1
Acties:
  • 145 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pluisie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 00:01
Hallo,

Mij lijkt het wel een goed idee om een filter te maken, voor het aantal winkels waarbij een product verkrijgbaar is. Soms ben ik op zoek naar een goed en dan heb ik alle filters ingesteld welke ik nodig heb, maar dan krijg ik er vrij veel oude producten bij. Deze "oude producten" zijn dan vaak maar bij 2 á 3 winkels verkrijgbaar en zouden er dan met zo'n filter uitgehaald kunnen worden.

Als voorbeeld:
Ik kijk soms bij Televisies en dan stel ik bijvoorbeeld in;
Merk: Sony, Philips en Samsung
Schermdiagonaal: 37"
Sorteren prijs: hoog-->laag

Dan komt er een lijst met Televisies waarvan er een aantal bij maar 1 winkel verkrijgbaar zijn, en vaak ook niet meer leverbaar bij deze ene winkel. Met een filter op het aantal winkels, zouden deze er gemakkelijk uit gehaald kunnen worden.

Voor mij zou dit een fijne filter zijn ik hoop dat dit voor meer mensen van toepassing zou kunnen zijn. :)

Mocht ik een filter welke hiervoor al gemaakt is al deze tijd gemist hebben, dan excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:01

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Je kunt filteren op de datum van de eerste prijsvermelding :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:11
Je ziet onder de prijs sowieso altijd al hoeveel winkels het product hebben, dan kan je zelf toch ook 'filteren' op producten die maar 1 winkel hebben? ;)

En als een product bij 1 of 2 winkels te krijgen is, dan lijkt me daar niks mis mee? Ik snap het verzoek, maar echt nuttig kan ik 'm niet vinden.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-07 21:39

Kraan

Veteraan
Het intikken van de topictitel in de zoekbalk was voldoende geweest één van de oudere topics hierover terug te vinden. Vandaar een slotje.

De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?

Dit topic is gesloten.