Toon posts:

detonator 10,11 raar beeld (geforce2 MX)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Asus V7100 / win me
Als ik de laatste detonator draai (10,80), dan krij ik geen volledig beeld in games maar houd ik rechts een grijze balk, ik speel dan op 800x600 die met de asus drivers wel full screen weergeeft!!
hoe komt dit en welke detonator heeft dit niet?? de 6,5 doet dit ook bij mij!!
Ik krijg wel 5400 3d marks met de 10,11 detonator op (200/200)
Met alleen die asus prut 4200

Verwijderd

Is dat onder win2k enne als ik die detonator install onder win2k doet mijn opengl het niet meer en d3d is ook helemaal gaar dus kan iemand mij ook helpen???

Verwijderd

leek ,op dit gebied, vraagt: Wat is detonator? Een driver of een benchmark of zo?

Verwijderd

Detonator is een driver voor nVidia kaarten. Heb je wel DirectX 8 geprobeerd te installeren?

Uninstall anders alle drivers eens en installeer Standard Display Adapter (VGA). Opnieuw opstarten, alle NVxxxx.INF files uit de INF folder van Windows halen en opnieuw proberen de drivers te installeren.

Verwijderd

Topicstarter
hij loopt inderdaad ook te zeuren om nvxx dingen maar win me en 10,8 moet geen probleem zijn??

Verwijderd

Ga ik ook maar ffies doen eerst de kaart uninstallen en dan een Standaard kaart installen en dan rebooten en dan de detonator drivers. maar kan ik dan ook nog gewoon mijn Asus menutje gebruiken en Asus Tweak tool???

AVB

Arne_F

Verwijderd

Topicstarter
Nee, dan moet je de nvidia tweak tool gebruiken, alle asus is dan weg.
Ik heb na al deze handelingen nog steeds die zwarte balk naast mijn spellen. dus geen full screen

Verwijderd

Ik gebruik DX8a en det 10.80 werkt prima. DX8 werkte ook prima hiermee. Geen asus gebruiken. Mijn msi crap gebruik ik ook niet. Kan nu alleen de core van me mx maar tot 220 instellen. Maar dat geeft niet want in snelheid scheelt 220 of 230 corespeed geen ruk.

Verwijderd

en je kan met die Asus tweak tool ook nmiet hoger als 185 dus als ik dan hoger ga met de Nvidea tweak tool loop ik dan geen kans op schade?????

enne ik ga het straks ffies proberen he

mzls

Verwijderd

als ik jou was zou ik een 7xxx driver met dx8 gebruiken. Dat is voor jou kaart geoptimaliseerd.

Verwijderd

Huh?

Vaag probleem zeg. Probeer eens directx 8 nog eens te installeren ná dat je videodrivers zijn geinstalleerd.

Ik heb de 10.80 drivers onder win2k met een v7100 -> loopt als een tiet
Pagina: 1