Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Op Alternate een gamesysteem samengesteld.. gaat dit werken?

Pagina: 1
Acties:
  • 303 views

Verwijderd

Topicstarter
Topic name zegt 't eigenlijk al. Hier zijn de specs:

Art.-Nr.: Apparaat type Product
HXLZ50 Processor koeler Zalman CNPS5X Performa
JFXUW1 Grafische kaart (PCIe) Club 3D CGAX-69996 DUAL GPU Dirt3 [HD6990]
YQBMMI Besturingssysteem Microsoft Windows 7 Home Premium 64-Bit
HA8A03 Processor AMD FX-8120
TN8C43 Voeding Chieftec CFT-850G-DF
TTXT2B Behuizing Thermaltake Chaser MK-I
TL9R35 Case-fan Aerocool Shark Fan 12cm Blue Edition
TLAM02 Case-fan Cooler Master MegaFlow 200 Blue LED Silent Fan
TLAM02 Case-fan Cooler Master MegaFlow 200 Blue LED Silent Fan
CGBI09 Blu-ray Brander Pioneer BDR-206DBK
GAER08 Moederbord ASRock 970 Extreme3
A9BS95 Harddisks (SATA) Seagate ST500DM002
IDIF7DA1 Geheugen Kingston HyperX 8 GB DDR3-1866 Kit

Ik laat 't systeem door Alternate in elkaar zetten. [Windows 7 er meteen op]
Wist alleen niet helemaal zeker of het systeem wel voldoende koeling had e.d.
Of dat ik mss iets anders stoms over het hoofd zag.. ahwell, wat feedback zou ieg
fijn zijn.

Verwijderd

Ik zou je vraag hier stellen. En maak dan even een net lijstje, dat kijkt wat gemakkelijker dan copy/paste :)

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:19
Geen SSD? En zou je wel nu een videokaart kopen van de "oude" generatie? Over 1 maand komen de nieuwe uit.

Verwijderd

Topicstarter
Ah, zal m'n vraag verplaatsen dan. M'n budget ligt rond de 1500 euro, dus een SSD schijf kan altijd later nog. xd Zal naar die nieuwe kaarten googelen. [:

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
sbmuc schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 21:47:
Geen SSD? En zou je wel nu een videokaart kopen van de "oude" generatie? Over 1 maand komen de nieuwe uit.
Dat is handig als je nu een PC wil kopen. Je kan altijd wel blijven wachten op nieuwere en betere kaarten, je moet kijken naar wat er op dit moment is, als je nu een PC wil kopen, niet wat er over 1 maand of over 3 maanden is. (Als het nou 1 week is, is het anders)

Verwijderd

Topicstarter
PilatuS schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 21:51:
[...]

Dat is handig als je nu een PC wil kopen. Je kan altijd wel blijven wachten op nieuwere en betere kaarten, je moet kijken naar wat er op dit moment is, als je nu een PC wil kopen, niet wat er over 1 maand of over 3 maanden is. (Als het nou 1 week is, is het anders)
Heb ff gekeken, maar de vervanger van de HD6990 komt pas in maart.. Besides, ik denk niet dat deze de volgende generatie nou zo drastisch verouderd zal zijn toch?

• Feuille
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:27
Persoonlijk zou ik een 2500K nemen, of wachten op PileDriver, want zoals Bulldozer er nu voor staat is het niet erg interessant voor een gamesysteem.

Verwijderd

Welkom op GoT :w

Losse "welke moet ik kopen?" topics zijn niet meer toegestaan op GoT, lees hiervoor *LET OP* - Wat moet ik kopen.

Dit betekent niet dat de vraag niet is toegestaan, je bent vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde (N)BBG topics, deze kun je vinden in Best Buy Guide overzichtstopic.
En als je het nog niet wist: via de pricewatch kun je ook een systeem samenstellen, de goedkoopste aanbieder wordt dan automatisch berekend, misschien scheelt dat wat.

Dit topic gaat dicht. Maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om je vraag te stellen in de daarvoor bestemde topics.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.