Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Pc samengesteld

Pagina: 1
Acties:
  • 201 views

• Ilias1991
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 00:03
Ik heb nu na het samenstellen van onderdelen een pc besteld, nu heb ik al mijn onderdelen binnen. Behalve mijn RAM geheugen en DVD speler. Nu zit alles erin gebouwd, behalve die 2 dingen. Nu krijg ik geen beeld, ik hoor ook geen piepjes. Normaal als er geen RAM in zit, hoor ik toch wel beeld te krijgen of althans piepjes te horen?

Alvast bedankt

Verwijderd

Dat hangt er vanaf of je een PC speaker in je PC hebt natuurlijk, dat heeft niet ieder mobo meer. No offence, maar aangezien je wilt booten zonder RAM vraag ik me wel af of je de rest inderdaad goed aangesloten hebt. Gewoon even op je RAM wachten en kijken of het dan werkt lijkt me het handigst.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2011 21:44 ]

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:26
Er wordt NIKS opgestart zonder ram, zelfs de bios niet, dus dat kan kloppen.

• KleineJoop
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-11 02:36
Natuurlijk niet, je hebt je werkgeheugen toch nodig om uberhaupt iets te kunnen laden.
Ik zou niet proberen hem op te starten zonder Werkgeheugen, kan nog gevaarlijk zijn voor je pc ook.

• Ilias1991
Ja, maar normaal hoor je toch piepjes te horen?

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:26
Kijk even in je moederbord boekje of hij piepjes geeft wanneer er geen/kapot geheugen in zit.

Verwijderd

Nee dat hoeft niet, en zeker niet als je geen PC speaker hebt of iets niet goed hebt aangesloten.

• KleineJoop
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-11 02:36
Zoals Mitsumark al zegt wordt zelfs de bios niet opgestart, helemaal niks.
Dus ook geen geluid.
Als ik jouw was zou ik er eerst het geheugen in plaatsen als je het hebt en het dan proberen.

• Ilias1991
Ik heb deze moederboard pricewatch: Asrock Z68 Extreme3 Gen3

Oke, dan ga ik dat morgen proberen. Zou normaal vandaag geleverd worden met de rest van de onderdelen, maar daar hadden ze blijkbaar geen zin in.

Verwijderd

Een wijs man zei ooit:
"Geduld is een schone zaak."

Verwijderd

Kijk dan even in het boekje van dat mobo.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.