Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Game PC configuratie

Pagina: 1
Acties:
  • 88 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Na redelijk wat keertjes op tweakers.net te hebben gekeken naar reviews e.d. heb ik besloten mij te registreren.

Ik ben bezig een game pc samen te stellen, graag jullie mening over de onderstaande setup.

Behuizing:
1 x COOLER MASTER HAF X

Moederbord:
1 x ASUS P8Z68-V PRO (SOCKET 1155)

CPU:
1 x INTEL CORE I5-2500K (SOCKET 1155)

CPU waterkoeling:
1 x CORSAIR COOLING HYDRO SERIES H80

Geheugen:
1 x G. SKILL 8 GB DDR3-2133 KIT

Grafische kaart:
1 x MSI R6950 TWIN FROZR III POWER EDITION/OC

Voeding:
1 x COOLER MASTER SILENT PRO M 1000W

SSD:
1 x CORSAIR CSSD-F60GBGT-BK (60GB)

W-LAN:
1 x ASUS PCE-N15

Blu-ray:
1 x SAMSUNG SH-B123L

Zie ik nog dingen over het hoofd?
Ik heb alleen een SSD neergezet, HDD heb ik er niet bijgezet aangezien de prijzen sky high zijn momenteel.
Graag jullie mening/adviezen/aan of opmerkingen.

Bedankt alvast;)!

• Gurrif
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-06 16:19
Zulke topics mogen niet hier, plaats hetzelfde bericht even in [BBG Aanschaf] Gamesysteem ;)

edit: hoewel ik je wel kan vertellen dat je die 1000W echt niet nodig hebt

[ Voor 25% gewijzigd door Gurrif op 06-12-2011 19:31 ]

Verwijderd

Gurrif schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 19:31:
edit: hoewel ik je wel kan vertellen dat je die 1000W echt niet nodig hebt
Inderdaad.. Probeer de helft :o . die SSD zou ik persoonlijk ook met een enorme bocht vermijden, een SSD kies je niet op basis van specs, daar wordt (door corsair en OCZ) op grote schaal mee bedrogen, bij gebrek aan een beter woord.

Welkom op GoT :w

Losse "welke moet ik kopen?" topics zijn niet meer toegestaan op GoT, lees hiervoor *LET OP* - Wat moet ik kopen.

Dit betekent niet dat de vraag niet is toegestaan, je bent vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde (N)BBG topics, deze kun je vinden in Best Buy Guide overzichtstopic.

Dit topic gaat dicht. Maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om je vraag te stellen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.