Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een klacht over mijn tv, aangezien Philips mij niet precies wilde vertellen wat er aan de hand was. (en graag een monteur langs wil sturen a 150 euro) dacht ik ik vraag het op dit forum :)
Mijn tv valt heel soms uit en klikt daarna zelf weer aan.
Waar licht dit aan en moet je dit laten repareren, omdat de tv anders misschien stuk gaat?

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-01 15:40
Het licht nergens aan , dan is het donker. Het ligt hoogstwaarschijnlijk aan een condensator op het powerboard.

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

• Bipolar
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12:43
Zit je al buiten je garantie dat je moet betalen voor de monteur dan? Ik lees juist altijd veel verhalen dat er monteurs langskomen namelijk. En als ik zou moeten gokken zou ik zeggen een lichtpaneel achter je scherm. Maar daar heb ik niet genoeg verstand van.

Heb zelf ook deze TV, maar heb het nog nooit meegemaakt.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit inderdaad net een week buiten de garantie.

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-02 11:39

mr.paaJ

generatie cmd+z

Dan is de thuisservice indedaad niet gratis meer, maar je kunt het wel bij je verkooppunt proberen.

liever de tong gebrand dan lauwe soep

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:17

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Dit is wel een erg karige topicstart. Waarschijnlijk ligt het probleem inderdaad in je voeding. Condensatoren behalen op een gegeven moment de benodigde spanning niet meer en gaan dan bol staan of lekken. Op zo`n moment is de spanning niet meer toereikend en 'klikt' de televisie.

Als je een beetje handig bent, kun je deze zelf vervangen voor enkele euro`s. Achterkant loshalen en de printplaat van de inverter opzoeken. Als je het zelf niet durft, kun je het eventueel vragen aan iemand die handig is met solderen. Met een beetje handigheid heb je alle elco`s vervangen en het toestel gemonteerd in anderhalf uur :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Pagina: 1