Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Game pc

Pagina: 1
Acties:
  • 386 views

Verwijderd

Topicstarter
Hey, mensen!

Ik zoek een game pc van rond 1500 eu kunnen jullie mij daar bij helpen.??

Groeten Crankstar! _/-\o_ ik hoop dat jullie me kunnen helpen :D

• Salmon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-10 08:02

Salmon

.NET developer

Hiervoor zijn BBG's opgesteld en wordt hier waarschijnlijk gelijk een slotje op gezet.

• blamefull
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:53
Heb je zelf al iets opgezocht?Of de best buy guides al gelezen??

Verwijderd

Topicstarter
Neej kreeg advies om hiet te posten om te vragen of mensen iets voor me kunnen samen stellen. want zelf heb ik er weining verstand van ik ben alleen maar een gamer :D. en alles over wat er in een pc zit moet je niet vragen aan mij (A).

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-11 20:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topic Report is aangemaakt dus deze zal wel binnen enkele minuten gesloten worden maar ik wil je nog een tip geven voor dat gebeurd. Als je niets weet van pc's dan ben je beter af met het kopen van voorgebouwd systeem met garantie van bijvoorbeeld dixons.

1500 euro is wel een aardig bedrag, wellicht kan je kijken naar de alienware lijn van Dell, dat zijn pc's gebouwd voor gamers.

Oh en waarom geen console + goede tv? Is wellicht nog makkelijker voor je.

[ Voor 29% gewijzigd door MrVegeta op 06-12-2011 16:57 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Verwijderd

Topicstarter
Neej samen gesteld is beter :D en heb wel wat mensen om me heen die er wel verstand van hebben. Dus ik dacht ik zoek wat hulp met hier wat te posten. Maar weinig interesse in hulp denk ik.

Verwijderd

Topicstarter
Neej ben pc gamer en heb ps3 mt een 42inc tvje :D

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:51

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 16:57:
Neej samen gesteld is beter :D en heb wel wat mensen om me heen die er wel verstand van hebben. Dus ik dacht ik zoek wat hulp met hier wat te posten. Maar weinig interesse in hulp denk ik.
Lekker makkelijk. Pleur maar op Tweakers, daar helpen ze je wel. FOUT :)

Het is hier geen helpdesk oid, men is hier best gewillig om je te helpen mits je zelf ook wat inzet hebt getoond en de BBG hebt doorgenomen.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

Beste Crankstar, allereerst welkom op GoT.
Iets samenstellen vóór jou is iets dat sowieso niet gaat gebeuren.

Als je zelf niet in je pc wil kijken heeft het ook niet veel nut om er half in te gaan kijken. Niemand hier kan jou precies vertellen wat je 'moet' halen. Simpelweg omdat niemand jouw exacte eisen kent. En als je zelf niks samen wil stellen kun je beter in een winkel terecht, zoals MrVegeta al aangeeft. @MrVegeta trouwens: Forum FAQ #trsem edit: duidelijkere link zie ik nu: Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics

Verder zit er een Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif knopje linksrechtsboven, die mag je ook best gebruiken. Iets minder msn-taal wordt over het algemeen ook wel op prijs gesteld trouwens.

Edit: losse topics over aankoopadvies zijn sowieso niet toegestaan op GoT, waar dit soort vragen wél toe zijn gestaan zijn de BBG-topics, waar je dus al de waarschijnlijk meest toepasselijke link voor hebt gekregen (gamesysteem).

Al wordt hier ook wel iets van je gevraagd. Je geeft namelijk aan geen eisen te hebben, maar wel dé ultieme game pc te willen hebben. Leg dan eens concreet uit wat dat voor jou precies inhoudt. Het liefste dan in het genoemde topic en niet hier. ;)

[ Voor 28% gewijzigd door crizyz op 06-12-2011 17:10 ]

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 16:57:
Er is wel interesse in hulp maar zoals met veel dingen helpt het als je zelf laat zien dat je het waard bent om moeite voor te doen. Zoals hierboven al is gezegd lees de BBG door [BBG Aanschaf] Gamesysteem hier kan je ook vragen stellen over het systeem en wellicht aanpassingen maken.

En als je al mensen hebt die er wat van weten, waarom vraag je hun dan niet meer advies?

[ Voor 6% gewijzigd door MrVegeta op 06-12-2011 17:03 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Verwijderd

Topicstarter
en kan je daar ook iets samen stellen als je wat minder verstand er van hebt?

Verwijderd

Topicstarter
maar ik heb btw niet echt eisen wil alleen een ultieme game pc hebben die alles voorlopig aan kan.

• Dnomaid
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-11 11:47
Kijk eens naar: reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie november 2011

Neem ook eens een kijkje in CSL FAQ

@MrVegeta: topic report is prima, maar het aankondigen in het topic wordt niet geapprecieerd.

[ Voor 30% gewijzigd door Dnomaid op 06-12-2011 17:07 ]

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wat wil je nou precies bereiken dan? Wij kunnen je niet een veel beter advies geven dan het high end systeem dat in de BBG staat. Natuurlijk kan jij niet iets samenstellen als je er zelf weinig verstand van hebt.

Het is aangeraden om het http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif knopje te gebruiken in plaats van constant te dubbelposten.

Overigens heb je wel eisen, wil je ook gamers randapparatuur zoals een muis, toetsenbord, headset beeldscherm of heb je dat al? Dat maakt behoorlijk wat invloed op je budget.

@hierboven, hoezo niet? Ik begrijp dat wij niet modjes mogen spelen maar ik kan hem toch alvast voorbereiden op het naderende onheil.

[ Voor 55% gewijzigd door MrVegeta op 06-12-2011 17:07 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik d8 te bereiken dat mensen zouden denken van wat zou ik voor 1500 eu ongeveer in een game pc doen.

en dat dat ik iets kon kiezen. uit een paar want mensen hier hebben er meer verstand van dan al ik op een Random site ga kijken. en wil altijd wel weer iets anders.

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:27
Ga gewoon naar de lokale computer boer en vraag daar om advies.

En aub spreek gewoon normaal Nederlands, inplaats van MSN taal.

[ Voor 5% gewijzigd door rafler op 06-12-2011 17:12 ]

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dan ben je helaas met de verkeerde gedachte hier heen gegaan. Als iedereen hier topics zou openen over "welke pc is voor mij geschikt" wordt het natuurlijk een chaos en is er geen plek voor discussie. Daarvoor is er het BBG topic, daar staan setups in verschillende prijs regio's en veel users die ervaringen en tips met elkaar delen.

Verwijderd

Topicstarter
Jah dat zie ik :D en daarom ben ik toch blij dat ik een topic heb geopend hier. de Links zijn zinvol. En inderdaad helaas met verkeerde gedachten er in gegaan maar toch weer wat wijzer geworden. ;)

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

In het BBG topic zijn ze wel wat gewend, als je wat let op je taalgebruik en dan vooral op hoofdletters en komma's kunnen ze je daar prima op weg helpen. Maar wat ik me afvraag, stel je vind een systeem die jou wel interessant lijkt dan moet je de losse onderdelen bestellen en zelf in elkaar zetten, of laat je dat doen door iemand die je kent? Als dat het geval is kan je dan beter niet meteen hem dat systeem laten samenstellen?

Er zijn dacht ik ook webwinkels die een samengesteld systeem voor je installeren en dan opsturen

Verwijderd

Topicstarter
Op een site [alternate] kan je een pc samen stellen dus als ik de namen van de onderdelen heb zou ik heb daar kunnen samen stellen en laten bouwen. En misschien hadden andere mensen wel betere ideeën.

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dan kan je toch de BBG high gaming systeem daar bestellen en in elkaar laten zetten? Als je vragen hebt of het systeem nog beter kan aangezien je een vrij groot budget hebt kan je het in de BBG posten. Daar zijn wel meer users met verschillende ideeën.

Verwijderd

Topicstarter
Oke thanks ;) ga ik daar kijken.

Verwijderd

Zoals hierboven in veelvoud gemeld: losse aankoopadviestopics zijn niet meer toegestaan hier. Daarvoor hebben we de BBG's.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.