Met behulp van de Jquery UI slider functionaliteit, ben ik een stukje code in elkaar aan het zetten, om de benodigde capaciteit van je batterij te berekenen t.b.v. model vliegtuigen etc.
Nu heb ik e.e.a. zo in elkaar gezet dat bij het verplaatsen van een slider, in een tabel de ge-update variabelen komen rollen die uit een berekening in een functie komen.
Echter werkt e.e.a. niet naar behoren.
Bijvoorbeeld: De variabele "percentage_compensation" wordt in de tabel niet geüpdatet, maar neemt de vaste waarde van '61' aan, ook bij het gebruik van de sliders. De variabelen "total_amp" en "needed_mah" updaten zonder problemen.
Iemand enige suggestie?
Nu heb ik e.e.a. zo in elkaar gezet dat bij het verplaatsen van een slider, in een tabel de ge-update variabelen komen rollen die uit een berekening in een functie komen.
Echter werkt e.e.a. niet naar behoren.
Bijvoorbeeld: De variabele "percentage_compensation" wordt in de tabel niet geüpdatet, maar neemt de vaste waarde van '61' aan, ook bij het gebruik van de sliders. De variabelen "total_amp" en "needed_mah" updaten zonder problemen.
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
| *snip* function calculatelipo() { var perc_comp = (total_a * 0,075); } *snip* |
Iemand enige suggestie?
[ Voor 78% gewijzigd door RobIII op 07-12-2011 02:37 ]