Na een hoop gepuzzel heb ik het eindeljik voor elkaar gekregen om de ribbon van Word 2007 aan te passen, wat heeft geresulteerd in de onderstaande code
Het doet wat het moet doen, maar nu zou ik de knoppen op dezelfde manier willen uitlijnen op het ribbon zoals de standaard knoppen dat ook zijn! Nu staan ze uitgelijnd op boven en zou te graag verticaal willen centreren....
Wat ik tegenkwam op internet, centerVertically leek een veelbelovend attribuut te zijn maar deze schijnt alleen te werken in office 2010.
Ook als ik in de properties schermen van alle ribbon onderdelen zoek in vsto 2010 kan ik geen optie vinden om mijn knoppen verticaal uit te lijnen
Wie heeft hier ervaring mee, en een eventuele oplossing!!!
XML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
| <customUI xmlns="http://schemas.microsoft.com/office/2006/01/customui" > <ribbon > <tabs > <tab idMso="TabHome" > <group idMso="GroupParagraph" visible="true"/> <group id="Group2" insertBeforeMso="GroupStyles" label="Alinea" visible="true"> <box boxStyle="horizontal" id="HA1"> <buttonGroup id="HAButtonGroup2" > <button idMso="IndentDecreaseWord" /> <button idMso="IndentIncreaseWord" /> </buttonGroup > <buttonGroup id="HAButtonGroup4" > <button idMso="SortDialogClassic" visible="true"/> </buttonGroup > <buttonGroup id="HAButtonGroup5" > <toggleButton idMso="ParagraphMarks" visible="true"/> </buttonGroup > </box > <box boxStyle="horizontal" id="HA2"> <buttonGroup id="HAButtonGroup1" > <toggleButton idMso="AlignLeft" /> <toggleButton idMso="AlignCenter" /> <toggleButton idMso="AlignRight" /> <toggleButton idMso="AlignJustify" /> </buttonGroup > <buttonGroup id="HAButtonGroup6" > <menu idMso="LineSpacingMenu" visible="true"/> </buttonGroup > <buttonGroup id="HAButtonGroup3" > <gallery idMso="ShadingColorPicker" /> <splitButton idMso="TableBordersMenu" visible="true"/> </buttonGroup > </box > <dialogBoxLauncher > <button idMso="ParagraphDialog" /> </dialogBoxLauncher > </group > </tab > </tabs > </ribbon > </customUI > |
Het doet wat het moet doen, maar nu zou ik de knoppen op dezelfde manier willen uitlijnen op het ribbon zoals de standaard knoppen dat ook zijn! Nu staan ze uitgelijnd op boven en zou te graag verticaal willen centreren....
Wat ik tegenkwam op internet, centerVertically leek een veelbelovend attribuut te zijn maar deze schijnt alleen te werken in office 2010.
Ook als ik in de properties schermen van alle ribbon onderdelen zoek in vsto 2010 kan ik geen optie vinden om mijn knoppen verticaal uit te lijnen
Wie heeft hier ervaring mee, en een eventuele oplossing!!!